×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سخنی دوستانه و خیرخواهانه با نمایندگان محترم مجلس، مدیران محترم اجرایی و ناظران محترم قضایی و اطلاعاتی: محسن نظری


آیا می دانید که اخلال گران و مفسدان کلان اقتصادی نظیر شهرام جزایری، بابک زنجانی، محمودرضا خاوری، اکبر طبری، غلامرضا منصوری و … چگونه به این مرحله رسیدند؟

آیا می دانید شرکای جرم و فساد آنان چه کسانی هستند؟ این شتر دزدان، همان تخم مرغ دزدانی هستند که روزی با سفارش نمایندگانی و تسلیم شدن مدیرانی و غفلت ناظرانی بر مسندهایی گمارده شدند که نه استحقاقش را داشتند و نه شایسته اش بودند و کم کم در بستر آن جایگاه ها رشد نمودند و ارتقاء یافتند و به اینجا رسیدند. لذا سنگ بنای این بناهای فاسد را همان نمایندگان و مدیران و ناظرانی نهادند که با بی توجهی به عواقب کار خود، یکی برای کسب رای، دیگری برای بقاء پست و مقام و سومی برای رفع تکلیف یا اطاعت دستوری مرتکب این خیانت ها شده و شریک جرم و فساد آنان گردیدند.

البته نگارنده با توجه عرف موجود، منکر این مساله نیستم که هر نماینده ای خود را ملزم به جبران بدهکاریش به یاران انتخاباتی می داند و هر مدیری ماندن در مقامش را منوط به تعامل با صاحبان نفوذ و قدرت می بیند و هر ناظری متاثر از القائات و دستوراتی می باشد، ولی اگر معتقدید و می خواهید آخرت خود را قربانی دنیای دیگران نکنید، تا حد ممکن، توانایی و پاک دستی نسبی و حداقلی را برای افراد در نظر داشته باشید. و اگر خدای ناکرده معتقد نیستید، لاقل مرام آزادگی پیشه کنید و بدانیدکه همه ی آمال و آرزوهای دنیوی افراد را یک ویروس ناچیز و یا یک تصادف چند ثانیه ای خاکستر کرده و بر باد می دهد./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false