×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
سپاس نامه وچند نکته!

سپاسنامه و چند نکته.‌.!

بسم الله الرحمن الرحیم
“….لایکلف الله نفسا الا وسعها….”
خداوند هیچ کس را تکلیف نمی کند، مگر به قدر توانایی او…

“….به دستوردکترخادمی استاندارلرستان علی گودرزیان به عنوان “مشاوررسانه ای استاندار”منصوب شد…”

انتشارمتن چنین خبری باعث شد بسیاری از همفکران و همراهان سال های دور ونزدیک درعرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ژورنالیستی نسبت به این بنده ی کوچک خدا، محبت و لطف خودرا ابراز دارند و مرا رهین منت خودسازند.

نخست ازحسن اعتماداستاندارفهیم و اندیشمند دکترخادمی و سایردستگاه هایی که به بنده اعتمادکردند تا به عنوان خدمتگزار نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران درخدمت مردم باشم و برای توسعه و پیشرفت و معنویت ایران اسلامی تلاش کنم، مراتب سپاسگزاری خودرا اعلام می دارم.

دوم ضمن افتخار به دوستان و همراهانم همان نفس های پاکی که نامشان موجب آرامش انسان و وجود مهربانشان باعث برکت و رویش جوانه های امید است وظیفه ی خود می دانم ازهمه ی یاران و همراهان خودم اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، صاحبان پایگاه های خبری، مدیران مسئول، خبرنگاران، مدیران کانال های تلگرامی به طورکلی همه ی کنشگران حوزه ی سیاسی، اجتماعی و رسانه ای که به محض انتشاراین خبر، به روش های گونه گون : حضوری ، تماس تلفنی، ارسال پیامک، بارگذاری کامنت های تبریک و شادباش و … درحق اینجانب لطف و محبت ابرازنمودند، سپاسگزاری کنم.

امیدوارم بتوانم شایستگی این حجم پرگستره ی اعتماد مردم و دوستان اهل رسانه کنشگران سیاسی، اجتماعی، هنری، رسانه ای راداشته باشم.

نگاه این کهین شاگردِهمکارانِ رسانه ای خودم، نسبت به رسانه ها و اصحاب رسانه، نگاهی حرفه ای و دوراز سلیقه های سیاسی است.

این روزها درعرصه های خبری و رسانه ای بیش از آن چه هست انتظار همگرایی می رود.
امیدواریم با ساماندهی یک مجموعه ی همدل و ایجادجوی سرشاراز سلامت و اعتماد، بتوانیم فضایی پراز محبت و دوستی، احترام و اعتماد متقابل، خالی از تنش و بدبینی ایجادکنیم.

جایگاه اصحاب قلم و رسانه، جایگاه پاکی است، به تعبیری دیگر، رسانه ها چشم ناظر وحسابگر و حسابرس مردمند و ازاین زاویه، شان و منزلت اهل رسانه بسیاربالاست که هم اهل رسانه و هم همه ی نهادها ودستگاه های دولتی بهتراست مواظب حریم حرمت این جایگاه باشند.

اکنون که بزنگاهی فراهم شده است تا صادقانه درخدمت مردم باشیم دست تک تک دوستان و همکاران اهل رسانه و دوستان اهل اندیشه و تعامل اجتماعی خود را می فشارم و از همه ی آنان برادرانه می خواهم تنها با ذهنیت توسعه و پیشرفت استان لرستان، دعوت مارا بپذیرند!
بی شک با هم عهد می بندیم، تمام تلاش خودرا برای تقویت همگرایی و هم افزایی نیروها وکنشگران حوزه ی اطلاع رسانی، درمسیر توسعه ی لرستان معطوف داریم.

والعاقبه للمتقین
هشتم خرداد ماه ۹۸
علی گودرزیان ع پایدار

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false