×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آسیب شدید آزادراه پل‌زال/ تردد در راه انحرافی به کُندی برقرار است

به گزارش پژواک لرستان، احمد مرادپور شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه ریزش کوه در محور آزادراه خرم آباد- پل زال اظهار کرد: در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه بر اثر افزایش فشار آب و خمیری شدن خاک و همچنین کم شدن مقاومت برشی خاک این پدیده اتفاق افتاد که اصطلاحاً به آن «سیلان» گفته می‌شود.

وی با بیان اینکه ‬حجم خیلی زیادی از خاک اطراف آزادراه حرکت کرد و آسیب زیادی به زیرسازی و روسازی آزادراه زد، تصریح کرد: این آسیب در عرض ۳۰۰ متر و به عمق ۴۰ متر ایجاد شد که شامل حجم زیادی از خاک می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با تاکید بر اینکه همان لحظه اول و خیلی سریع نیروهای راهداری و عوامل مدیریت آزادراه ورود کردند و تردد در آزادراه را از دو طرف مسدود کردند، افزود: حجم زیادی ماشین در آزادراه مانده بود که با ایجاد یک راه انحرافی که ساعت ۲۲ شب باز شد یک مقداری تردد برقرار شد، البته تردد به کندی برقرار است.

مرادپور با اشاره به اینکه رانندگان با احتیاط و در صورت ضروری بودن سفر وارد محور شوند، ادامه داد: محور قدیم خرم آباد به پلدختر هم آسیب‌های زیادی دارد و به صورت موقت باز شده و کشش ماشین آلات سنگین را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر انحرافی که در آزادراه امشب ایجاد شده، محور تردد است؛ اما رانندگان توجه کنند که به صورت موقت و آرام و با احتیاط کامل تردد کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان یادآور شد: ترمیم این محور چند روز طول می‌کشد، از مردم می‌خواهیم تا ترمیم محور صبور باشند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false