×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آقایان مجمع تشخیص! جناحی کار کنید

«آقایان! ممنون‌تان‌ایم که عامل تشدید تحریم‌های دشمن شدید اما اگر موانع FATF را بردارید به نفع خودتان است. چون حتی اگر ایران قوانین FATF را بپذیرد، یکی دو سال طول می‌کشد تا چرخ‌دنده‌هایی که به‌خاطر تدبیر! شما زنگ زده، روغنکاری و به‌تدریج روان شود. تا آن موقع هم دولت دلخواه شما روی کار خواهد آمد و شما دوباره به پشت میز دولت برمی‌گردید و مشکلات بین بانک‌های ایرانی و خارجی حل می‌شود و می‌توانید پز بدهید که ما روی کار آمدیم و اوضاع روبه‌راه شد.»

به گزارش پژواک لرستان، محمد مهاجری در یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: «خبرهای جسته‌گریخته حکایت از آن دارد که چند عضو انگشت‌شمار مجمع تشخیص مصلحت، بیشترین نقش را در مخالف‌خوانی با FATF دارند. دو تن از این بزرگواران عضو دولت احمدی‌نژاد و نفر سوم، از چهره‌های بشدت نزدیک و همراه او بوده‌اند. هرچند که این ۳ نفر بعدها به تناسب شرایط و زمان، مخالف احمدی‌نژاد شدند اما دارای مسئولیت مشترک با او در بسیاری از اقداماتش هستند. هر چند که نشنیده‌ام حتی از یک اقدام مفید دولت‌شان نام ببرند و از رئیس محبوب‌شان به خیر یاد کنند.

آن چه مسجل است دستورات اولیه FATF دستپخت مشترک این آقایان و برخی دیگر از اعضای همان دولت بود اما با اتمام دولت دهم و انتقال نامبردگان به مجمع تشخیص، از آنجا که دیگر نان FATF در تنور آنها پخته نمی‌شد، زیر میز زدند و مصداق ضرب‌المثل «دیگی که برای ما نمی‌جوشد…» شدند.

کاش برای مخالفت با این موضوع حرف‌های کارشناسانه می‌زدند. متاسفانه مغلوب دروغ‌بافی‌هایی شدند که هیچ ارتباطی با FATF نداشت و با معطل کردن لوایح مربوط به FATF با دست خودشان گره به کار ملت زدند و پروژه «خودتحریمی» را به‌صورت گازانبری کامل کردند. حالا همه متوجه شده‌اند برای انتقال چهار قران و دهشاهی پول از یک بانک داخلی به  بانک‌های خارجی چقدر باید هزینه اقتصادی و بدتر از آن هزینه سیاسی داد. زشت نیست که  ایران را پشتیبان پولشویی و فساد مالی و تروریسم معرفی کنند؟ آن هم از طرف دولت‌هایی که سرتاپاشان فساد و تباهی و آدمکشی است؟

در این نوشته کوتاه، قصد محاجه نیست و ترجیح می‌دهم با این جمله پایان دهم که: آقایان! ممنون‌تان‌ایم که عامل تشدید تحریم‌های دشمن شدید اما اگر موانع FATF را بردارید به نفع خودتان است. چون حتی اگر ایران قوانین FATF را بپذیرد، یکی دو سال طول می‌کشد تا چرخ‌دنده‌هایی که به‌خاطر تدبیر! شما زنگ زده، روغنکاری شود و به تدریج روان شود. تا آن موقع هم دولت دلخواه شما روی کار خواهد آمد و شما دوباره به پشت میز دولت برمی‌گردید و مشکلات بین بانک‌های ایرانی و خارجی حل می‌شود و می‌توانید پز بدهید که ما روی کار آمدیم و اوضاع روبه‌راه شد. مدال افتخارش را هم به سینه‌تان بزنید و با برق آن مدال، چشم همه رقیبان‌تان را کور کنید! پیروزی از این شیرین‌تر؟

شما را به خدا نه بخاطر رضای او و آرامش خلق، یک بار دیگر به خاطر باند و حزب و مغازه سیاسی‌تان، کار جناحی کنید و با برداشتن سنگ از جلوی FATF ملت را از سختی و مشقت رها کنید.»

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false