×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آمریکا: نباید بگذاریم ایران ثروتمند شود



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ نماینده دولت آمریکا در امور ایران گفت که نباید اجازه داد ایران ثروتمند شود، چرا که به ادعای وی در این صورت به سمت سلاح هسته‌ای خواهد رفت.

 «برایان هوک» نماینده دولت آمریکا در امور ایران، در سخنانی در خلال نشست امنیتی آسپن، بر ضرورت ممانعت از ثروتمند شدن جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.
او مدعی شد: «ابزارهای لازم را برای فشار بر ایران با هدف به دست آوردن نتایجی که در پی آن هستیم، به کار گرفته‌ایم. ترامپ به روشنی گفت که تهران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت. اکنون نیز رایزنی‌ها برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در جریان است.»
برایان هوک همچنین ادعا کرد: «ایران در برابر درخواست‌ها برای گفت‌و‌گو مقاومت می‌کند. نباید بگذاریم ایران ثروتمند شود؛ چرا که در این صورت به سمت سلاح هسته‌ای خواهد رفت.»
نماینده دولت آمریکا سپس در سخنانی تفرقه‌افکنانه، مدعی شد که «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق، مقابله با کتائب حزب‌الله را بسیار زود آغاز کرده است و طبق گزارشات همپیمانان ایران در نتیجه فشارها تضعیف شده‌اند.
برایان هوک هفته گذشته نیز در سخنانی بر تمدید تحریم تسلیحاتی ایران تأکید کرده و مدعی شده بود که چنانچه تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران منقضی شوند، منطقه بی‌ثبات‌تر شده و آزادی تردد دریایی مورد تهدید قرار گرفت.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false