×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آموزش و پرورش بروجرد با کمبود نیروی انسانی مواجه است

به گزارش پژواک لرستان، محمد مهرافزون روز شنبه درنشست با فرهنگیان در نمازخانه آموزش و پرورش بروجرد اظهار کرد: کمبود بیش از ۱۰۰ نیروی انسانی سرایدار و خدمتگزار ومعلم در مقاطع ابتدایی موجب شده تا این نهاد آموزشی در ارائه خدمات با مشکلاتی مواجه شود.


وی با اشاره به برخی مشکلات فرهنگیان اظهارداشت: طرح رتبه بندی معلمان و ایجاد نظام حقوقی یکی از مطالبات فرهنگیان است که از طرف مسئولان باید به آن توجه ویژه قرار بگیرد.


مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان از دیگر مطالبات این قشر از جامعه است، بیان کرد: برای رسیدن به حیات طیبه و زکیه اهداف، سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش باید برمبنای سند تحول بنیادین صورت بگیرد تا موجب پیشرفت و توسعه ی این نهاد گردد.


مهرافزون اضافه کرد: تربیت و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان و آموختن مهارت های زندگی به آنها یکی از نکاتی است که باید به آن توجه ویژه ای شود.


وی ادامه داد: باید دانش آموزانی خلاق و متدین تربیت کنیم که این امر از جمله وظایف خطیر آموزش و پرورش محسوب می شود.


مدیرآموزش و پرورش بروجرد افزود: با رایزنی های انجام شده با استان دومین مرحله المپیاد کشوری و جشنواره نوجوان خوارزمی را در بروجرد برگزار می شود.


مهر افزود: خسارات و آسیب های ناشی از سیل اخیر بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که تاکنون بودجه ای برای بهسازی و بازسازی آنها تخصیص نیافته است.


وی افزود: آموزش و پرورش بروجرد با حدود ۵۴هزار دانش آموز دارای سه هزارو ۵۰۰ نیروی مععلم و فرهنگی است که در سطح حدود ۴۰۰واحد آموزشی به تحصیل می پردازند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false