×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آنچه درباره لمینت ناخن‌ها نمی‌دانید



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ لمينت کردن يا همان کاور ناخن عملي براي زيبا کردن ناخن ها و جلوگيري از صدمه ديدن آن‌ها است.
 همچنين کاور کردن ناخن، به شما کمک مي‌کند ناخن‌هاي طبيعي خود را به مدت طولاني، بلند و زيبا نگه داريد؛ زيرا مواد کاور ناخن، بر روي صدف طبيعي ناخن، کار مي‌شود و از شکستن آن‌ها، جلوگيري مي‌کند و جايگزين خوبي به عنوان کاشت محسوب مي شود.

مواد لمينت ناخن چيست ؟

  • ابزار مانيکور
  • پرايمر مخصوص ناخن
  • ضد قارچ
  • ژل بيس
  • مواد لمينت
  • دستگاه uv
  • پد الکلي
  1. براي لمينت ناخن ابتدا ناخن ها را سوهان کشي مرتب مي کنيم.
  2. دست شما اگر پوست نازکي دارد پوست را بايد آهسته عقب زده شود. اين پوست اطاف ناخن که کوتيکول ناخن گفته مي شود با قيچي هاي مخصوص روسي گرفته مي شود. با سر سوهان مخصوص کوتيکول ناخن را عقب مي زنيم به طوري که روي هوا بايستد.

به اين منظور اين کار را انجام مي دهيم که بتوان صدف ناخن بزرکتر و زيباتر و منظم تري داشته باشيم و صدف کاملا گرد و منظم باشد. سپس با سر سوهان پودري يک خش کوچک و ملايم روي ناخن ايجاد مي کنيم. سطح ناخن را يک خراش ظريف مي دهيم.

اين ايجاد خراش هيچ آسيبي به ناخن نمي رساند و صدف ناخن کاملا سالم باقي مي ماند و هيچ مشکلي براي ناخن پيش نمي آيد. با اين کار ناخن را آماده و منظم و هموار مي کنيم تا مواد لمينت روي آن اعمال شود. سوهان کشي روي ناخن باعث نازکي آن نمي شود با سوهان کشي فقط براقيت ناخن که با تماس با کرم و روغن و مواد شوينده و …ايجاد شده است را از بين مي بريم.

نکته: استفاده از مواد بدون آب انجام مي شود زيرا با استفاده از آب چسبندگي کاهش مي يابد. در آب انجام دادن خيلي مناسب افرادي است که کار سنگين انجام نمي ددهند و کاهاي سبک و راحت انجام مي دهند.

اين کار براي افرادي است که دوام و استحکام ناخن را مي خواهيم بالا ببريم. در واقع هدف از لمينت، زيبايي ناخن و مرتب بودن انتهاي ناخن و بالا بردن دوام سطح ناخن است که ناخن بالا بيايد و بتوان آن را بلند کرد.

  1. پس از سوهان کشي روي ناخن يک پرايمر غير اسيدي مي زنيم تا بدنه ناخن براي چسباندن مواد لمينت آماده شود. دقت شود که هر دست را جدا جدا پرايمر بزنيد. چون بسيار سيال است و حرکت مي کند.
  2. حال از سافت ژل استفاده مي کنيم. چون ژل حساس و رواني است، پس از زدن ژل روي هر ناخن ۱۰ ثانيه در داخل دستگاه UV قرار مي دهيم تا سطح آن مستحکم شود. در انتهاي کار ۶۰ ثانيه داخل دستگاه مي گذاريم تا کاملا در جاي خود فيکس شود.

لمينت يا کاور ناخن براي چه کساني مناسب مي باشد؟
ناخن ها از يک ماده پروتئيني که کراتين نام دارد تشکيل شده اند.ناخن هاي سالم معمولا داراي رنگ يکنواخت، صاف و بدون شيار هستند.

در برخي افراد ناخن ها به دلايل مختلفي دچار ترک يا نا همواري مي شوند که جلوه زيبايي ندارد. با استفاده از لمينت ناخن مي توانيد با پوشش اين عيوب، ظاهر ناخن هايتان را جذاب کنيد.

بعد از ريموو کردن مواد که ناخن ها نازک و شکننده مي شود، جهت استحکام بخشيدن به صدف ناخن از لمينت استفاده کرد.

افرادي که ضخامت کاشت پودر را دوست ندارند مي توانند از اين روش استفاده کنند.صدف ناخن طبيعي داراي پستي و بلندي مي باشد که با اين روش به خوبي مي توان ايرادات صدف ناخن را بدون آسيب به آن بر طرف کرد.

افرادي که بنا به دلايل شغلي نمي توانند کاشت ناخن انجام دهند، مي توانند از اين روش بهره ببرند.

لمينت يا کاور کردن براي چه کساني مضر است؟
در اين مطلب نيل کيمي با متخصصين حرفه اي در زمينه خدمات ناخن به آموزش لمينت ناخن در کانادا و انواع وسايلي که به آن نياز داريد پرداخته است، اميدواريم که بهره کافي را از آن برده باشيد. اگر دراين زمينه علاقه مند به آموزش کاشت ناخن از جمله کاشت ناخن با پلي ژل هستيد مي توانيد به صفحه مربوطه مراجعه کنيد. نظرات سوالات خود را در مورد اين مقاله براي ما ارسال کنيد تا در کمترين زمان پاسخ هاي ما را دريافت کنيد.

تفاوت لمينت ناخن با کاشت ناخن چيست؟
در کاشت ناخن، مواد کاشت با ضخامت زياد و با استفاده از تيپ روي ناخن کار ميشود که ظاهري طبيعي ندارد. اما در لمينت و کاور ناخن، مواد به صورت لايه اي نازک روي خود ناخن کار ميشود که طبيعي تر از آب در مي آيد و براي کسايي که ضخامت کاشت ناخن رو دوست ندارند يا با آن راحت نيستن، خيلي مناسب است.

عوامل برتري لمينت ناخن بر کاشت ناخن پودري

  • به دليل سبک بودن و قابليت انعطاف پذيري و ارتجاعي امکان اسيب رسيدن به صدف ناخن خيلي به مراتب کمتر ميشود.
  • به دليل انعطاف کاشت لمينت حس ناخن رو از بين نمي برد و نمي شکند .
  • به دليل سوهان کشي کم وقت مشتري کمتر گرفته مي شود براي کساني مناسب هست که زمان براشون خيلي مهم است.
  • صدف مشتري سالم ميماند به خاطر کم سوهان کشيدن سطح صدف ناخن هيچ اسيبي به ناخن طبيعي مشتري نمي رسد.
  • به خاطر نداشتن ذرات ريز . ليکوئيد . پرايمر براي مشتري هم حساسيتي ايجاد نمي شد/برنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false