×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ارائه آموزش‌های اطفای حریق به ۲۹۰۰ دانش آموز لرستانی

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، از ارائه آموزش‌های اطفای حریق به دو هزار و ۹۰۰ دانش آموز این استان خبر داد.

به گزارش پژواک لرستان، رضا زینی وند پیش از ظهر یکشنبه در جلسه اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع لرستان در سخنانی با اشاره به نقش جنگل‌ها و مراتع در زندگی انسان‌ها، اظهار کرد: در این راستا حفاظت از جنگل‌ها و مراتع وظیفه ملی همه ما است.

وی با بیان اینکه با کمک «پدر بلوط» و تشکل‌های دیگر برنامه‌های خوبی در سطح مدارس برای آموزش دانش آموزان برگزار شده است، گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان‌های مردم نهاد برای ارائه آموزش‌های حفاظت محیط زیست، جنگل‌ها و مراتع یکی از اقدامات صورت گرفته بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اجرای شاخص حفاظت منابع طبیعی به عنوان یک برش استانی در سطح مدارس، گفت: این امر در سه حوزه آموزش، حفاظت و پیشگیری از خسارت و تخریب‌های جنگل‌ها و مراتع عملیاتی شده است.

زینی وند با اشاره به آموزش اطفای حریق توسط کارشناسان منابع طبیعی و محیط زیست در سطح مدارس، گفت: این آموزش‌ها به دو هزار و ۹۰۰ نفر ارائه شده است.

وی، کاشت نهال و تقویت فرهنگ نهال کاری با همکاری منابع طبیعی و محیط زیست و سازمان‌های مردم نهاد به تعداد ۷۰ هزار اصله، انعقاد تفاهم نامه برای ایجاد پایگاه‌های زیست محیطی در ۳۰ مدرسه، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای هزار و ۷۰۰ خانوار و… را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false