×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
استاندار لرستان: تمامی پیگیری‌های سد بختیاری در سال های اخیر توسط لرستان انجام شده است

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان؛ دکتر خادمی در مصاحبه ای با روابط عمومی استانداری لرستان در خصوص نیروگاه و سد بختیاری اظهار داشت: تمامی پیگیری‌ های سد بختیاری توسط استان لرستان انجام شده و طراحی و ساختار کار و هم مسیر دسترسی به محل پروژه و مخزن سد در استان لرستان است.

دکتر خادمی در خصوص موضوع سد بختیاری گفت: این سد متعلق به لرستان است و آخرین اقدامی که با پیگیری استانداری لرستان در سال گذشته توسط شورای اقتصاد انجام شده فاینانس و تامین مالی خارجی این پروژه توسط کشور چین است که نهایی و تامین شده است که برای تحقق امر پیگیری های جدی از طریق معاون اول محترم ریاست جمهور و سازمان برنامه و بودجه توسط استانداری انجام شده و بخش مهمی از موانع اجرایی طرح رفع گردیده است و البته به دلیل تحریم های بانکی این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

دکتر خادمی افزود : مجری این طرح شرکت آب نیرو است که مسئولیت و تخصص آن اجرای این گونه سدها می باشد و دسترسی سد هم از طریق استان لرستان است.

دکتر خادمی گفت: حالا ممکن است نامه‌ای توسط نماینده‌ای نوشته شود و بگویند جهت بررسی و پیگیری اما هیچ اتفاقی در این حوزه نیفتاده و نخواهد افتاد.

استاندار لرستان تاکید کرد: قطعاً اجرای این سد از طریق لرستان خواهد بود و بویژه در دوران اجرا حتما عناصر اجرایی و دسترسی به سد از طریق استان لرستان انجام می پذیرد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: همانگونه که اشاره شد،مجری طرح ملی است و هیچ کدام از شرکت های آب استانی مجری طرح نیستند و طراحی، ساختار کار و محل قرار گیری سد و … همه در استان لرستان است و به تبع آن موضوعات هم متوجه استان لرستان است و اینگونه مکاتبات هیچ تاثیری روی پروژه و جابجایی آن ندارد./ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false