×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
افتتاح واحدهای سیل‌زده لرستان تا شب عید

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: امیدواریم تا شب عید بتوانیم اکثر واحدهای احداثی لرستان را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش پژواک لرستان، علیرضا تابش امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با اشاره به اتمام کار تعمیر واحدهای سیل زده لرستان، اظهار داشت: ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد استان تعمیر شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلاعوض برای تعمیر این واحدهای تعمیری، عنوان کرد: همچنین ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد نیز نیاز به احداث داشتند که در مراحل مختلف کار هستند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حدود سه هزار و ۶۰۰ واحد تا کنون از این تعداد واحد احداثی تکمیل شده است و ۱۰ هزار واحد نیز در مراحل مختلف کار هستند.

تابش، افزود: حدود ۱۰ هزار واحد اجرای اسکلت، هشت هزار واحد اجرای سقف و… داشته اند و تلاش ما این است که احداث این واحدها را به تدریج به اتمام برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه تسهیلات لازم به این واحدها پرداخت شده و سعی شده که ستادهای معین بازسازی را تشویق کنیم که از کمک خیرین استفاده کنند، گفت: در حال حاضر در روند احداث واحدهای سیل زده مردم مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس بنیاد انقلاب اسلامی با اشاره به رضایتمندی مردم از ستادهای بازسازی واحدهای سیل زده، تصریح کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم اکثر واحدهای احداثی را به بهره برداری برسانیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

تابش، گفت: دولت در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه است و حجم اعتباراتی که برای مناطق سیل زده تأمین کرده، رقمی فوق العاده ای است، دولت پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی، دو هزار میلیارد تومان کمک بلاعوض، هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی را غیر از خسارت‌های حوزه کشاورزی، راهسازی و… اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مسکن نیز حدود ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار از دولت گرفته است و در حال هزینه آن هستیم، گفت: بعید می دانم که دولت دیگر بتواند اعتباری اضافه کند و اگر هم اضافه کند روال طولانی دارد، بهترین شکل این است که سراغ خیرین برویم و از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false