×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امروز نمایندگان خوزستان باید پاسخگوی استرس های مردم لرستان وخوزستان باشند



علی گودرزیان ع پایدار

باران است و چند روزاست همه می دانیم قراراست سیل بیاید.
خودرا آماده کرده ایم تا خسارات جانی را به حداقل برسانیم.
این روزهای سخت هم می گذرد و ما مردان و زنان سختکوش می مانیم!
دراین لحظه ها که همه به انرژی مثبت نیازداریم اصلن درست نیست ناامیدی را پمپاژ کنیم!
مسئولین اگر درسال های پیشین در مسئله پیشگیری ها کوتاهی کردند و کارهایی که باید می کردند نکردند امروز دراین روزها سنگ تمام گذاشته اند!
سیل، طبیعی است همه ی ما تلاش ها و همت مسئولین به ویژه فرمانداران و نمایندگان دولت در شهرستان ها و نمایندگان ویژه ی استاندار را می بینیم.
بهتراست به مردم دلداری و پایمردی و شکیبایی در سختی ها را توصیه کنیم!
شب سختی بر استان لرستان گذشت و مردم روز را دیدند و سختی رو به پایان است.
این روزها برای واژه هایمان حساب باز می کنند!
برخی از دوستان مصیبت پایین دست را هم گوشزد کردند، ما ایرانی هستیم پیش از آن که لرستانی باشیم امروز همه باید نگران خوزستان باشیم.
خوزستان سفره ی ایران است اگر نمایندگان خوزستان در برخورد با مدیریت منابع آب لرستان بی دانشی کردند و از ساخت سد معشوره جلوگیری کردند و در بحث مدیریت آب لرستان دخالت و لابیگری منفی نمودند، امروز دارند بادی که کاشتند ، طوفان درو می کنند!
ما ضمن دعا برای سلامتی ایران بزرگ و ایرانیان سرفراز و خوزستان عزیز این دغدغه ها و حتی این سیل و خطر را بزنگاهی درست برای تصحیح نگاه مسئولین می دانیم.
همین جا به نمایندگان خوزستان پیام می دهیم که بهتراست از دخالت های غیر کارشناسانه ی خود در مدیریت منابع آب لرستان خجالت بکشند و امروز پاسخگوی استرس ها و نا امنی های روانی مردم خوزستان از دست طغیان آب و سیل در لرستان باشند!
در سخنان معاون اول رییس جمهوری، هم درنشست ستاد بحران مدیریت در تاریخ دوازدهم فروردین ۹۸ در لرستان هم در بازدید از صحنه های سیل کاملا مشخص بود که نوع نگاه مدیریت کلان کشور به ساخت سد و مدیریت منابع آب درلرستان مثبت است !
بی شک بی اساسی دلایل و نفوذ و لابیگری های مخرب نمایندگان خوزستان برای دولتمردان ثابت شده است.
از مدیریت ارشد استان و نمایندگان محترم مردم می خواهیم با هم اندیشی و تعامل بدوراز سهم خواهی های فردی به خاطر خدا و مردم، نگاه های کلان را درتوسعه ی استان لرستان داشته باشند
برای حفظ و امنیت خوزستان بزرگ و برای ایجاد توسعه ی پایدار در لرستان و توسعه ی متوازن درکشور پیگیر ساخت سدها و مدیریت درست منابع آبی درلرستان باشند. انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false