×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
اولتیماتوم شهردار خرم‌آباد به پیمانکار شهربازی کیو


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ شهرداری خرم آباد باید از حالت سنتی خارج شده و به سمت جذب سرمایه گذاری و رفع موانع آن حرکت کند”.

سعید فتوحی، شهرداری خرم آباد در جریان بازدید صبحگاهی از پروژه بهسازی شهربازی کیو با تاکید بر لزوم بازسازی و تجهیز این مرکز مهم تفریحی بیان داشت: شهر بازی کیو به عنوان بزرگترین یکی از بزرگترین مراکز تفریحی خرم آباد باید هرچه سریعترنوسازی و تجهیز شده و خدمات دهی به شهروندان را آغاز نماید. 
وی با اشاره به نقشه و طرح پروژه بهسازی شهربازی تصریح کرد: باید هرچه سریعتر کارگروهی برای بررسی روند پیشرفت پروژه و رفع مشکلات و موانع موجود با حضور مسئولین مربوطه در شهرداری و ناظر و پیمانکار تشکیل شود. 
سعید فتوحی تاکید کرد: همه اقدامات باید در موعد مقرر و طبق نقشه ای که قبلا با پیگیری خود ما در حوزه مدیریت سرمایه گداری شهرداری تهیه شده پیش رفته و از این پس بنده شخصا به طور مستمر بر روند عملیات اجرایی پروژه نظارت خواهم کرد. 
وی با اذعان به عقب افتادگی حوزه شهری خرم آباد نسبت به مراکز دیگر استانها و لزوم تلاش برای جبران این فاصله اظهار داشت:
با توجه به مشکلات مالی شهرداری و بدهیهای کلان موجود راهی جز تشویق و جذب سرمایه گذاری نداریم به همین دلیل توسعه سرمایه گذاری اولویت کاری مدیریت شهری
جدید خواهد بود. 
گفتنی است در بازدید امروز مدیر عامل سازمان بوستانها و فضای سبز ،مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، شهردار خرم اباد را همراهی نمودند. MR

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false