×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ایجاد ۱۱۷۴ فرصت شغلی باهدف تقویت کارکرد خانواده

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدولی حیدورند از اجرای ۱۱۷۴ فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت خبر داد و افزود: فرصت‌های شغلی ایجادشده در زمینه‌های صنایع‌دستی، خدمات، کشاورزی، دام‌پروری و تولید بااعتبار ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اجراشده است.

 وی به برنامه آموزش فنی‌وحرفه‌ای به زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: برنامه توانمندسازی زنان کارآفرین باهدف تقویت کارکرد خانواده، افزایش کیفیت زندگی، کمک به اقتصاد خانوار، تقویت و تحکیم بنیان خانواده از طریق حمایت‌های اجتماعی انجام می‌شود.

 قائم‌مقام کمیته امداد بابیان اینکه از مجموع ۸۴ هزار و ۹۱۸ خانوار تحت حمایت ۴۵ هزار و ۱۸۱ خانوار با سرپرست زن تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: زنان سرپرست خانوار از تمام خدمات این نهاد ازجمله پرداخت کمک‌معیشت، تسهیلات اشتغال‌زایی، خدمات تحصیلی دانش‌آموزی و دانشجویی، آموزش فنی و حرفه‌ای، جهیزیه و سایر خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

حیدروند به تداوم خدمات تسهیلات خوداشتغالی ویژه زنان سرپرست خانوار در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: علاوه بر کمک‌های معیشتی برنامه این نهاد اجرای ۲۰۰۰ فرصت شغلی بااعتبار ۲۱ میلیارد تومان بر اساس امکانات و تخصص خانوارها پیش‌بینی‌شده است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false