×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بایسته های منتخبین شایسته ی لرستان: بصیر کوشکی فعال سیاسی و اجتماعی

انتخابات و انتخاب ها به پایان راه رسید، در نگرش آرمانی و ایده آل به رقابت های انتخاباتی، رقابت ها برای خدمت بهتر و برتر بسرآمد ، فعالیت ستادها ، لیدرها و اعضای ستاد کاندیداها تمام شد.
مردم استان لرستان، منتخبین خود را برای حضور در خانه ی ملت در دوره ی یازدهم انتخاب نمودند.

ویژگی های مورد انتظار از منتخبین دوره ی یازدهم لرستان از دیدگاه آرمانی شهروندان جامعه ، می تواند نقشه ی راه خوبی برای منتخبین مردم باشد.
البته این ویژگی ها همان گفتمان پسا پیروزی منتخبین دوره ی یازدهم می باشند.

گفتمان پسا پیروزی منتخبین از نظر جناحی و گروهی، بایستی منتخب مردم در میدان کار و عمل همه جناحی و فراگیر عمل نمایند ، اگر منتخبی باندی ، گروهی و جناحی عمل نماید به معنای منها کردن بخشی از شهروندان جامعه ی لرستان است.

منتخبین لرستان باید جریان خود را به جریانی پویا تبدیل نموده بطوریکه که جریان آنها به تجمیع همه ی نیروهای کاربلد، کاردان و دلسوز شهرستان ها و بخش های استان منتهی و منجر شوند.
تجمیع نیروهای جریان هر کدام از منتخبین باید هدف اصلی آنها پیشرفت ، آبادانی و توسعه ی پایدار باشد .

پیروزی هر کدام از منتخبین مردم بایستی شکست هیچ کس و هیچ جریانی نباشد، پیروزی هر کدام از منتخبین باید، پیروزی همه ی مردم حوزه ی انتخابیه باشد.

پیروزی هر کدام از منتخبین در لرستان ، باید پیروزی همه ی مردمی باشد که در دوم اسفند، حماسه ی وحدت و حماسه ی مشارکت در امور کشور و استان را خلق نمودند، مردمی که با رای خود، اقتدار و مشروعیت انقلاب اسلامی را تقویت کردند.

منتخبین مردم لرستان باید فریاد دردهای مزمن و مشترک حوزه ی انتخابیه و دردهای مشترک و مزمن لرستان باشند.

منتخبین مردم لرستان باید خدمتگزار همه ی مردم باشند و چیزی با عنوان تقسیم مردم به مردمی که رای داده اند و مردمی که رای نداده اند وجود نداشته باشد.
گفتمان پسا پیروزی منتخبین مردم لرستان باید گفتمان وحدت، برادری و دوستی باشد.

اگر تا دوم اسفند روز رقابت و حماسه برای انتخاب خدمتگزار برتر بود ، روز سوم اسفند آغاز وحدت برای پیگیری امور مردم می باشد.
گفتمان پسا پیروزی منتخبین مردم لرستان باید آغاز تلاش همگانی و برنامه محور برای اشتغال جوانان تحصیلکرده ی لرستان باشد.

سوم اسفند روز پاک کردن کینه هاست و فراموش کردن نامهربانی هاست. سوم اسفند باید آغاز اتحاد و تجمیع همه ی انرژهای مثبت برای صنعتی کردن لرستان باشد.
گفتمان پسا پیروزی منتخبین لرستان بایستی گفتمان اتحاد همه ی مردم نجیب و مطالبه گر لرستان، گفتمان پیگیری امور عمومی و عمرانی، گفتمان خوبی ها ، گفتمان مهربانی ها ، گفتمان توجه به بهداشت و درمان ، گفتمان ورزش و جوانان ، گفتمان توجه به اهل قلم و رسانه ، گفتمان نقادی و نقدپذیری ، گفتمان نفی مداحی مدیران ، گفتمان نفی چابلوسی مدیران فرا دستی ، گفتمان نه به حاشیه سازی برای نخبگان ، گفتمان نه به محدودسازی نیروهای انسانی خدوم و شایسته با عناوین و برچسب های واهی و مغرضانه ، گفتمان توجه خاص به کشاورزان و کشاورزی مکانیزه در لرستان ، گفتمان توجه ویژه به بازنشستگان ، گفتمان عبور از تعصب ایلاتی و طایفه ای ، گفتمان آری گفتن به همفکری برای هم افزایی ، گفتمان دفاع از حقوق شهروندی ، گفتمان مبارزه با فساد ، رانت ها و باندها ، گفتمان توجه خاص به دستگاه انسان ساز آموزش و پرورش ، گفتمان همه ی واژگان مثبت و طلایی ، گفتمان تلاش همگانی برای ساختن و پیشرفت گام به گام لرستان ، گفتمان توجه به آسیب های اجتماعی ، گفتمان وحدت ۹ منتخب لرستان برای توسعه ی پایدار در استان ، گفتمان توجه به سهم بانوان در مدیریت های استان ، گفتمان توجه به همه ی اصناف و اقشار جامعه ، گفتمان فرهنگ سازی برای عبور از حاشیه های جزیی ، گفتمان شایسته سالاری به معنای واقعی ، گفتمان نه به استخدام های فامیلی و فله ای ، گفتمان ضرورت پاسخگویی مدیران به مردم ، گفتمان فرهنگ سازی برای رواج مطالبه گری در بین مردم ، گفتمان توجه خاص به گردشگری لرستان و اقتصاد پاک ناشی از آن ، گفتمان نه به تورم و گرانی افسار گسیخته ، گفتمان حضور منتخبین مردم در کمیسیون های تخصصی خانه ی ملت ، گفتمان نه به وکیل الدوله بودن ، گفتمان نه به اتحاد پیمانکار و وکیل جهت بهره بردن از رانت ، گفتمان نه به کوتوله پروری و گفتمان اتحاد ، برادری و دوستی باشد .

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false