×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برای منتقدان دولت جسارت هم چیز خوبی است: علی گودرزیان ع پایدار


حدود دوسال است آمریکا کمر به نابودی جمهوری اسلامی ایران بسته است.
دوسال است روحانی مملکت را نمی چرخاند، تمام حاکمیت دست به دست هم داده تا بی سابقه ترین فشار تاریخی بر نظام را تحمل کنند و البته پشت سر بگذارند.

در حقیقت در این دوسال دولت فقط شاید رییس هیئت مدیره ی حاکمیت باشد.
هر سه قوا در این دو سال به کمک دولت آمدند تا بتوانند مسائل مردم را رتق و فتق کنند. فروش نفت ما به صفر رسیده است. در مملکتی که یک روز همین سردار قالیباف می گفت:« اگر فروش نفت کمتراز بشکه ای هفتاد دلار شود چرخ مملکت نمی چرخد» و مملکت با حدود هفتاد میلیارد دلار درآمد نفت در سال می چرخید! امروز با هشت میلیاردلار درآمد نفتی(سال ۹۸) دارد امرار معاش می کند!

این کدها را دادم تا کسانی که شمشیر را از رو بسته اند و به دولت حمله می کنند و در استان به نمایندگان دولت توهین می کنند و عصبانی می شوند؛ گفته باشم که کمی جسارت داشته باشید اگر مخالف نظام هستید اگر جرآت ندارید از سیاست مقاومت در برابر آمریکا انتقاد کنید بیخودی دولت را بهانه نکنید! دست کم شجاعت داشته باشید سکوت کنید!

شما که می دانید کل حاکمیت ایران در برابر آمریکا ایستاده است. کاری به درست یا غلط بودن آن نداریم! شما که می دانید خبری از بودجه و اعتبارات میلیارد دلاری نیست! شما که می دانید اشتغال فعلا اولویت نیست! امروز جنگ تمام عیار است و برآوردن نیازهای اولیه ی مردم دراولویت است! پس دیگر چرا به دولتیان بد و بیراه می گویید!!؟

حاکمیت در این دو سال بارها خود اعتراف کرده که در سخت ترین روزها به سر می برند بودجه و اعتبارات دولت ته کشیده است. تمام سعی حاکمیت این است که در کوتاه مدت فشار روی مردم را البته تا می توانند کم کنند بعد هم عده ای که البته بعید می دانم که ندانند شروع می کنند به فحش دادن به دولت!! علیه استاندار و مدیران می نویسند حتی با مقتدرترین نماینده زاگرس نشین در می افتند! هواداران تاجگردون را نادان فرض می کنند! نه بابا کمی جسارت داشته باشید مخالف این مقاومت هستید اعلام کنید! چرا عقده گشایی می کنید؟ چرا پشت انتقاد به دولتیان، قایم می شوید!؟ درست است دیوار دولت روحانی پایین است. اما محض اطلاع شما بگویم که الان انتقاد به روحانی انتقاد به حاکمیت است.

بسیاری از نمایندگان مجلس هم می خواستند کاسه کوزه ها را سر روحانی و دولت تدبیر و امید بشکنند البته آنان هم، درک درستی از اوضاع نداشتند یا داشتند می خواستند عقده بگشایند هنوز هم برایشان کلاس اکابر نگذاشته بودند، داد و قال می کردند. شکر خدا هیچکدام از نمایندگان استان لرستان با آنان همراهی نکردند. اما در پایان آنان را آگاه کردند و گفتند: آبمان درچه کرتی است و فتیله ی شان را پایین کشیدند!!

در چنین شرایطی طبیعی است استان های برخوردار وضعیت بهتری دارند و استان های کمتر برخوردار که باید چشمشان به اعتبارات دولتی باشد که این روزها ته کشیده، فلاکت بارتر می شوند! بسیاری از مسائل را مسئولین نمی توانند گزارش بدهند اما نباید تحلیگران ازآن غافل باشند. لذا از روزنامه نگاران واقع بین انتظار می رود قدری مسائل را کلانتر ببینند و تحلیل اگر ارائه می شود جوری باشد که با تحلیل های فرا استانی و ملی تناسب داشته باشد! انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false