×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بهزاد مرادی از برگزاری هفتمين همايش ملي كار در ششم و هفتم اسفند ماه خبر داد

بهزاد مرادي مدير آموزش موسسه كار و تامين اجتماعي با اعلام اين خبر اظهار داشت:اين برنامه جهت هماهنگي بين دستگاه هاي مختلف دولتي و سازمان هاي كارگري و كار فرمايي و با مشاركت وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي در تهران برگزار مي شود.
ايشان با اشاره به مشخص شدن محورهاي كلي همايش ار گفت وگوي سه جانبه كارگر،كارفرما و دولت ،نقش تشكل هاي كارگري و كار فرمايي در سه جانبه گرايي،اشتغال و بهبود فضاي كسب و كار ،تحقق كار شايسته و توسعه عدالت اجتماعي ، مهارت افزايي و توانمندسازي نيروي كار، آينده كار و مشاغل به عنوان مهم ترين محمورهاي اين همايش نام برد.
وي همچنين محورهاي تخصصي همايش ملي كار را آثار و پيامدهاي تحريم،راهكارها در روابط كار و بازاركار، تامين اجتماعي ،چالش ها و راهكارها و صيانت از نيروي كار عنوان كرد.
مرادي با اشاره به عضويت سيصد نفر از گروه هاي سه گانه كار در هفتمين همايش ملي كار در خصوص تركيب اعضاي همايش گفت : اين برنامه ها با حضور نمايندگان وزارت خانه ها و دستگاه هاي دولتي وابسته به دولت، نمايندگان سازمان هاي كارفرمايي و كارگري برگزار مي شود.
مرادي در خصوص كميسون هاي تخصصي همايش اظهار كرد، براي بررسي هر يك از مسايل كه در دستور كار همايش قرار دارد كميسون هايي با شركت نمايندگان گروه هاي مذكور و با حضور اعضاي اصلي همايش تشكيل خواهد شد و در پايان همايش قطعنامه به تصويب خواهد رسيد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false