×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیرانوندی در اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری کشور به میزبانی خرم‌آباد:


انتقاد از خود و رفع آسیب‌ها همراه مطالبه‌گری کارشناسی

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان دکتر محمد بیرانوندی، نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، در اردوی تابستانی حزب مردم‌سالاری کشور که برنامه افتتاح آن، صبح روز پنجشنبه، ۱۰ مردادماه در خرم‌آباد (سالن اجتماعات ساختمان آموزش و پژوهش بلوار حج) برگزار شد، سخنرانی کرد و بر آسیب‌شناسی فعالیت‌های حزبی و تحزب و رفع اینگونه آسیب‌ها، تأکید کرد.
بیرانوندی به این نکته در مورد انتخاباتها اشاره کرد که اصلاح‌طلبان با رویکرد واقع‌گرایی، براساس گزینه‌هایی که وجود داشته‌‌اند، انتخاب کرده‌اند.
او تصریح کرد:«فعالیت حزبی را باید در جامعه تقویت کرد و همراهش، از خود انتقاد کرد و آسیب‌ها را نیز برطرف نمود».
دکتر بیرانوندی توضیح داد که عمر دولت تمام نشده است و ما باید همیشه مطالبه‌گری داشته باشیم و الان هم بیش از پیش، مطالبه‌ کنیم که به حامیان دولت به ویژه جوانان حامی دولت توجه بیشتری شود.
نماینده اصلاح‌طلب خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد که انتقادات باید همیشه براساس پشتوانه‌های کارشناشی باشند و انتقاد با تخریب و تزریق ناامیدی در جامعه، تفاوت دارد.
بیرانوندی که عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی است بر این نکته تصریح کرد که آسیب‌های فعالیت حزبی، دو گونه‌اند:
یکی: آسیب‌ها و برخی موانع ملی و کلان.
دیگری: آسیب‌های استانی.

وی، موضوع سنت را هم مهم دانست و توضیح داد که گاهی برخی سنت‌های دولتی با برخی سنت‌های فرهنگی و اجتماعی، مانع گسترش، تقویت‌ و نهادینگی فعالیت‌های حزبی شده‌اند.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی درمجلس دهم، از امید گفت و اینکه هیچ‌گاه نباید ناامید بشویم و همواره مسیر را باید با امید و البته مطالبه‌گری و رفع برخی آسیب‌های درون گفتمانی، ادامه بدهیم.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false