×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بیمه خانه و تجهیزات معلمان پیگیری شود

وزیر آموزش‌وپرورش از واگذاری اختیار اعلام پایان سال‌تحصیلی به مدیران کل استانی خبر داد و گفت: بیمه خانه و تجهیزات معلمان را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش، پژواک لرستان، سید محمد بطحائی در جلسه با رؤسا و مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق لرستان از تصمیمات و برنامه ریزی برای جبران خسارات  سیل در حوزه آموزش و پرورش خبر داد و گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی گسترده در تمامی حوادث بخصوص همین حادثه سیل نقش خود را به خوبی ایفا کرده است که صمیمانه از تمامی همکاران عزیزم در سازمان‌های اداری این نهاد که نقش بسیار مهمی را برعهده داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و خداقوتمی گویم.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کارکردهای اجتماعی آموزش و پرورش کارکرد اجتماعی آن است، تصریح کرد: آنچه که می‌تواند مهم‌ترین عامل تأثیر گذار در تقویت  روحیه و بازگشت نشاط و امید به جامعه‌ی ما باشد آموزش و پرورش است؛ آمد و شد دانش آموزان در کوچه‌ها و خیابان‌ها و به صدا درآمدن زنگ مدارس سبب بازگشت امید و آرامش به جامعه می‌شود.

کارگروه ویژه بحران سیل در استان‌های مختلف تشکیل شد

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه به لطف خدا و با تدابیر مسئولین استان خسارات جانی این سیل بی سابقه کم گزارش شده در حالی که می‌توانست سبب از دست رفتن جان هزاران نفر از هموطنان ما شود و سبب آثار غیرقابل جبرانی شود، افزود: برای پشتیبانی یک ساختار سازمانی موقتی را تشکیل دادیم و آقای مددی را به عنوان مسئول کارگروه ویژه بحران سیل در استان‌های مختلف تعیین کردیم و دستور العمل و نقشه راهی تدوین شده و  استان‌های مختلفی به عنوان استان‌های معین تعیین شده و وظایف آنها به صورت کمی تعریف شده است.

بطحائی یادآور شد: چند استان به عنوان استان‌های معین لرستان و آقای محمد زاده به عنوان مسئول کار گروه ویژه لرستان تعیین شدند.

بیمه خانه و تجهیزات معلمان پیگیری می‌شود

وی با اشاره به اینکه معلمان جز اقشار آسیب پذیر هستند و اولین کار ما در حوزه معلمان و همکاران است، ادامه داد: باید بیمه خانه و تجهیزات معلمان را پیگیری کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اولین کار اسکان ویژه و موقت برای معلمان و همکاران است که هم اکنون در برخی استان‌ها کمپ‌هایی ویژه برای اسکان فرهنگیان پیش بینی کرده‌ایم، تصریح کرد: در استان لرستان تصمیمگیری در مورد این موضوع بر عهده‌ی مدیرکل و آقایان  محمد زاده و مددی است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false