×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تخریب بخشی از دیواره کرگانه/ پل اناری در معرض خطر است

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به وقوع سیلاب در شهر خرم‌آباد، گفت: در جریان این سیلاب بخشی از دیواره ساحلی «کرگانه» تخریب شده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به وقوع سیلاب در شهر خرم‌آباد، گفت: در جریان این سیلاب بخشی از دیواره ساحلی «کرگانه» تخریب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، رضا آقامیرزایی با اشاره به  وقوع سیلاب شدید در شهر خرم آباد، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد سیلاب شدید در مناطقی مانند ماسور،کرگانه، پل اناری و… در شهر خرم آباد هستیم.

وی با بیان اینکه بخشی از دیواره ساحلی کرگانه تخریب  شده است، عنوان کرد: همچنین پل «اناری» در شهر خرم آباد در معرض خطر است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با اشاره به اینکه پشت پل منطقه بهیاری شهر نیز نخاله و آشغال فراوانی جمع شده است، عنوان کرد: اگر روند به همین گونه طی شود در این منطقه از شهر نیز با مشکل مواجه خواهیم شد.

آقامیرزایی با بیان اینکه پل منطقه ماسور نیز آسیب دیده  است و باید در اولین فرصت بازسازی شود، ادامه داد: رودخانه «خرم رود» طغیان کرده است و اگر پل‌های موقت موجود در مسیر تخریب نمی‌شد به طور حتم دچار مشکلات زیادی می‌شدیم.

وی در ادامه از عملکرد نیروهای هلال احمر، راهداری، شهرداری، آتش نشانی و… تقدیر به عمل آورد و گفت: عملکرد این نیروها در جریان سیلاب و کمک رسانی به مردم قابل تحسین بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان همچنین با اشاره به استمرار بارندگی‌ها در استان، بیان داشت: شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر، الیگودرز، دورود، ازنا، کوهدشت، رومشکان و بروجرد در جریان این بارندگی‌ها در معرض خطر سیلاب قرار دارند و پیش بینی بارش بیش از ۵۰ میلی متر باران طی فردا سه شنبه را در این شهرستان‌ها داریم.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false