×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر آموزش و پرورش از نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی و سازمان مدیریت استان بابت پیگیری یک موضوع

«آموزش و پرورش متعلق به همه است» جمله ای که بسیاری از شخصیت های حقیقی و حقوقی به آن اعتقاد راسخ داشته و خود را عضوی از جامعه بزرگ و فرهیخته معلمان به حساب آورده و پیشرفت و بالندگی جامعه را مدیون آموزش و پرورش کشور می دانند.

بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی مدیر کل، معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع و رئیس اداره بودجه و مدیریت منابع آموزش و پرورش استان لرستان را نسبت به کلیه نمایندگان معزز و محترم استان لرستان، رئیس و معاون محترم هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت استان بابت پیگیری مجدانه و مصرانه موضوع افزایش سقف مصوب درآمد اختصاصی فروش ماشین آلات و تجهیزات این دستگاه و برگشت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از منابع آموزش و پرورش را اعلام و ابراز نموده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون و سرافرازی و سربلندی نمایندگان مردم شریف لرستان را از خداوند متعال خواهان و خواستاریم.

بی شک خدمت صادقانه و خالصانه به نهاد علمی، آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش که زیربنای توسعه کشور است در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر معنوی و اخروی است.

امید است تمامی مسئولان ملی و استانی در کمک به آموزش و پرورش پیشقدم بوده و این نهاد تاثیرگذار را در امر رسیدن به اهداف والای خود که همان تربیت انسان خداگونه «مطابق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» است را یاری فرمایند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false