×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تهیه ۲۴ هزار جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان سیل‌زده لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با بیان این‌که در جریان سیل اخیر به ۵۲۰ آموزشگاه لرستان آسیب وارد شد، گفت: تهیه ۲۴ هزار جلد کتاب درسی، پیگیری برای ایجاد مراکز مشاوره تحصیلی و روانشناسی و تاب‌آوری، تلاش برای اسکان اضطراری فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان و … بخشی از فعالیت‌های آموزش‌وپرورش در مناطق سیل‌زده لرستان است.

به گزارش پژواک لرستان، رضا زینی‌وند مقدم در جمع خبرنگاران در تشریح تلاش‌ها و اقدامات آموزش‌وپرورش در مناطق سیل‌زده لرستان، بیان کرد: در جریان سیل ۸۷ مدرسه تخریب و به ۵۲۰ آموزشگاه لرستان آسیب وارد شده است.

وی افزود: با تدبیر مقام عالی وزارت، استان‌های البرز، همدان، قم، مرکزی، کرمانشاه، شهر تهران و شهرستان‌های تهران به‌عنوان استان‌های معین آموزش‌وپرورش لرستان انتخاب شده‌اند و علاوه بر این، اقدامات خوبی انجام گرفت.

زینی‌وند مقدم اختصاص ۱۰۰ کانکس، پنج هزار میز و نیمکت و تأمین اعتبار پنج میلیارد تومان نیز برای اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس آسیب‌دیده از سیل را بخشی از این اقدامات برشمرد.

وی با اشاره به احصاء برآورد خسارت مدارس، ابنیه و اماکن آموزش‌وپرورش لرستان و همچنین خسارات وارده به منازل فرهنگیان، ادامه داد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و حضور مقام عالی وزارت در لرستان، جلسات خوبی با معاونین وزیر، مدیران ستادی وزارت، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و کمیسیون فرهنگی مجلس و همچنین مقامات ارشد استانی به‌منظور پیگیری جبران خسارت وارده داشته‌ایم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان در رابطه با اقدامات انجام گرفته برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده لرستان نیز گفت: تهیه ۲۴ هزار جلد کتاب درسی، پیگیری برای ایجاد مراکز مشاوره تحصیلی و روانشناسی و تاب‌آوری، اجرای برنامه‌های مفرح و شادی‌آفرین توسط کانون پرورش فکری لرستان، تلاش برای اسکان اضطراری فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان، جمع‌آوری کمک‌های مردم سراسر کشور با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد و همچنین پیگیری برای برگزاری اردوهای علمی برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم انجام گرفته است.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false