×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توقف روند نزولی بیماری کرونا در لرستان؛ افزایش ۲۵ درصدی بستری‌ها


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ استاندار لرستان با اشاره به توقف روند نزولی بیماری کرونا در این استان، گفت: بستری‌های کرونا روند افزایشی ۲۰ تا ۲۵ درصدی نسبت به هفته گذشته داشته است.

سید موسی خادمی، استاندار لرستان امروز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس، گفت: گزارشات ارائه شده در ستاد ملی مقابله با کرونا نشان از توقف روند نزولی بیماری در برخی استان‌های کشور و لرستان دارد.
وی، اظهار داشت: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، بستری‌های کرونا روند افزایشی ۲۰ تا ۲۵ درصدی نسبت به هفته گذشته داشته است.
استاندار لرستان با اشاره به مهم بودن تعداد بستری‌ها، افزود: آغاز موج جدید کرونا اینگونه است که ابتدا بیماران سرپایی افزایش می‌یابد، سپس بستری‌ها و پس از آن آمار فوتی‌ها بالا خواهد رفت که باید از این اتفاق جلوگیری کرد.
خادمی، تصریح کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا موضوع بالا بردن مراقبت‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان‌هایی که روند نزولی آنها متوقف شده برای پیشگیری از وقوع موج بعدی مورد تأکید قرار گرفت.
وی، عنوان کرد: در صورت کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم، امکان شیوع موج بعدی کرونا به خصوص در ایام نوروز خواهیم بود، پس ضرورت دارد به سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اوایل بهمن ماه بازگردیم تا در آینده دچار مشکل نشویم.مهر/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false