×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات طرح برخورد با بی حجابی در خودرو از زبان جانشین ناجا



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ جانشین فرمانده نیروی انتظامی درباره طرح ناظر (برخورد با بی‌حجابی در خودرو) گفت: در ابتدا برای مالک خودرویی که در آن بی‌حجابی صورت گرفته، پیامکی ارسال و از وی خواسته می‌شود که شئونات در خودروی وی رعایت شود؛ یعنی پیامک نخست ارشادی است، این کار از هفته قبل آغاز شده و مردم نیز از آن استقبال کردند.

سردار قاسم رضایی درباره طرح ناظر (برخورد با بی‌حجابی در خودرو) اظهار کرد:  برخورد با افراد بی‌حجاب و اجرای طرح ناظر مطالبه مردم است، مردم مدتین به ما می‌گویند که به دنبال آرامش هستند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه اجرای طرح ناظر کاملاً قانونی صورت می‌گیرد و اصلاً احساسی انجام نمی‌شود، گفت: ما متولی اجرای قانون هستیم.
وی تصریح کرد: خودرو مکان شخصی نیست و در منظر عموم قرار دارد، با بی‌حجابی در خودرو، حقوق مردم زیر پا گذاشته می‌شود لذا در اینجا نیروی انتظامی اعمال قانون می‌کند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در ابتدا برای مالک خودرویی که در آن بی‌حجابی صورت گرفته، پیامکی ارسال و از وی خواسته می‌شود که شئونات در خودروی وی رعایت شود؛ یعنی پیامک نخست ارشادی است، این کار از هفته قبل آغاز شده است.
رضایی بیان کرد: در مرحله بعد، اگر بی‌حجابی مجدداً در خودروی مذکور صورت گیرد، مالک خودرو باید پاسخ الکترونیکی دهد و در صورت تکرار برای بار سوم وی حاضر شده و مراحل بعدی انجام می‌شود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: یعنی برای پلیس احراز می‌شود که در خودرو، بی‌حجابی صورت گرفته یا خیر، به افرادی که بی‌حجابی در خودروی آنها صورت گرفته، مستندات نیز ارائه خواهد شد.
به گفته وی، رانندگان تاکسی اینترنتی نیز باید به سرنشین خودرو در صورت بی‌حجابی تذکر دهند و از مسافران بخواهند که شئونات را رعایت کنند.

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false