×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات علت انفجار اخیر منزل مسکونی در خرم‌آباد؛ حادثه امنیتی نبود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ معاون استاندار لرستان جزئیات علت انفجار اخیر منزل مسکونی در خرم‌آباد را اعلام کرد و گفت: این حادثه امنیتی نبوده است.

محمود ثمینی، معاون استاندار لرستان امروز در نشست خبری مجازی با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به علت انفجار اخیر منزل مسکونی در خرم آباد، اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های اولیه ای که از نهادها و دستگاه‌های مسئول داشتیم، این انفجار به علت وجود مواد انفجاری در طبقه فوقانی این منزل مسکونی بوده است.
وی، عنوان کرد: این گونه مواد انفجاری که عمدتاً در ماهی گیری استفاده می‌شود، معمول بوده و در همه جا استفاده می‌شود که ظاهراً در این منزل مسکونی وجود داشته، اما اینکه به چه علتی و چه اقدامی انجام شده که موجب انفجار آن شده، هنوز مشخص نشده است.
معاون استاندار لرستان با بیان اینکه فردی که این مواد انفجاری را در اختیار داشته متأسفانه فوت شده است، بیان داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌های امنیتی، هیچ گونه زمینه امنیتی این انفجار نداشته و تنها اشتباهی از سوی فردی که این مواد منفجره را نگهداری می‌کرده صورت گرفته است.
ثمینی، افزود: عمدتاً این مواد منفجره هم در ماهی گیری و سایر موارد مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی، تاکید کرد: روند پیگیری توسط دستگاه‌های مسئول و امنیتی هنوز ادامه دارد و منتفی نیست، موضوع بیشتر در حال بررسی است اما آنچه که مسلم است این انفجار هیچ جنبه امنیتی نداشته است.مهر/Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false