×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جناب آقای روحانی تکلیف مردم را روشن کنید: بهروز شاکرمی


امروز هفدهم فروردین ماه ۹۹ رییس محترم جمهور در قاب تلویزیون حاضر شده و اعلام می‌کند؛ از روز شنبه مورخ بیست و سوم فروردین ماه کارمندان با دو سوم در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و ساعت کاری از ۷ صبح الی ۱۴ عصر می باشد.
دولت قبلاً نیز اعلام کرده بود از تاریخ ۱۶ فروردین ۹۹ کارمندان با یک سوم در محل کار حضور پیدا کنند، اما آنچه در گزارش خبری نیمروز یکشنبه ۱۷ فروردین ماه از طریق تلویزیون جمهوری اسلامی اعلام شد، حضور همین تعداد کارمند در محل کار موجب شده تا تردد در خیابانها زیاد شود. به هر حال کارمندان برای رفتن به سرکار از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده می کنند. تعدادی نیز از وسایل نقلیه شخصی برای رفتن به محل کار استفاده می کنند. همین امر نیز باعث شده تا ارباب رجوع آنها نیز جهت انجام امور خود به ادارات مراجعه نمایند.
تازه فعلاً یک سوم کارمندان تا پایان این هفته قرار است در محل کار خود حضور پیدا کنند، اگر بنا به فرموده رئیس محترم جمهور از بیست و سوم فروردین، دو سوم کارمندان در محل کار حضور پیدا کنند و بنگاه های اقتصادی نیز فعالیت های خود را شروع کنند، آنوقت در نظر بگیرید ترددها به چه اندازه در خیابانها زیاد خواهد شد.
حال شما بفرمائید جناب رییس جمهور عزیز چگونه می توان باز شدن ادارات و انجام کار ارباب رجوع و به تبع آن تردد در خیابان ها را با در خانه ماندن جمع نمود.؟؟؟
آیا تدبیر دولت شما برای کنترل و شکست کرونا این است/ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false