×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
جهانگیری از مردم لرستان عذرخواهی کرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر در جریان سیل اخیر در لرستان، مردم فکر می کنند کوتاهی از طرف دولت صورت گرفته، عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش پژواک لرستان، اسحاق جهانگیری شامگاه یکشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران لرستان اظهار کرد: من در سال ۹۸ برنامه سفر به لرستان را داشتم که به قوت خود باقی است و حتماً هم در آن برنامه بیشتر با دوستان دولت می‌آییم و راجع به مسائل استان به‌طور ریز بحث می‌کنیم.

وی ادامه داد: لرستان به‌عنوان یکی از استان‌های مهم است که در مرکز کشور قرار دارد، هم‌جوار است با استان‌هایی که بازارهای بزرگ و امتیازهای بزرگی برای توسعه دارند.
جهانگیری افزود: لرستان همه شایستگی‌ها برای استان توسعه‌یافته را دارد، نیروهای تحصیل‌کرده و دانشگاهی خوب و متخصص از مزایای این استان است.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: بازارهای بزرگی مثل تهران، اصفهان و خوزستان در اطراف لرستان است، شرایط خوبی از نظر منابع طبیعی دارد.

جهانگیری با بیان اینکه امشب به خاطر سیل آمده‌ایم، گفت: جلسه دولت یکشنبه‌ها بعدازظهر است، جلسه را صبح یکشنبه انداختیم تا برویم به استان‌ها سر بزنیم. از کرمانشاه به لرستان می‌آمدیم هرچقدر هم آدم نترس باشد از تکان‌های هواپیما ممکن است بترسد، وقتی هواپیما نشست به خلبان گفتم همه‌اش نگران بودم که نتوان نشست و برگردیم تهران، نگرانی بود که قول داده‌ایم حضور یابیم و عملی نشود، الحمدالله نشست و خدمت شما آمدیم.

وی با بیان اینکه شرایط سیل ویژه است، گفت: کشور ما حادثه‌خیز است، سیل، زلزله و خشک‌سالی را داریم خدا را هم شاکریم یک کشور ریشه‌دار بنیه دار هستیم. همچنان هم پابرجاست و باقوت پیش می‌رود.

جهانگیری ادامه داد: این‌همه چشم ما به آسمان بود که باران رحمت ببارد، دغدغه‌ها جوری شده بود که
جهانگیری با بیان اینکه سیستان و بلوچستان هم مدت‌ها راه ایرانشهر قطع بود، سیل مردم را اذیت کرد، یزد و کرمان هم همین‌طور و تقریباً استان‌ها همه درگیر هستند، ادامه داد: اما برخی استان‌ها کانون بارندگی بودند که عمدتاً جنوب کشور و غرب کشور بود.

وی بیان کرد: ممکن است این تصور ایجاد شود که توجه ویژه‌ای به استان‌های شمالی است و آن توجه به لرستان نشده است، ما تلاش کردیم و وزرا را خواستیم به استان‌های اصلی بروند هم به جهت روحیه، هم کار و هم اعلام شرایط به دولت.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه معاون رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت به لرستان آمدند و استاندار هم روزانه گزارش می‌دادند، گفت: شاید حضور من بیشتر مؤثر باشد بیایم و تصمیم‌گیری کنیم.

جهانگیری با بیان اینکه رئیس‌جمهوری می‌خواهند به همه استان‌ها به‌ویژه لرستان برسند، افزود: کسی هست مگر لرستان را دوست نداشته باشد و نخواهد در این سختی‌ها همدردی کند. حضور در لرستان یکی از نعمت‌های خدا است، اگر تأخیری صورت گرفته و اگر در نظر مردم کم‌توجهی بوده است عذرخواهی می‌کنم، در دولت هیچ‌کس نیست بین مردم لرستان و دیگر جاها تفاوت قائل شود.
انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false