×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت های ویژه وزارت آموزش از فرهنگیان خسارت دیده از سیل


 

گودرز کریمی فر مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در دیدار با سیل زدگان پلدختر و معمولان گفت: آموزش و پرورش از هیچ گونه تلاشی، جهت رفاه حال این عزیزان و همراهی، همیاری و همکاری با سیل زدگان، کوتاهی نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، دکتر گودرز کریمی فر در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان اظهار کرد: در حال بررسی و شناسایی جامعه ی فرهنگی آسیب دیده در شهرستان های سیل زده هستیم تا ضمن پشتیبانی از آسیب دیدگان با توجه به نوع خسارات وارده ، بسته های حمایتی و رفاهی به آنان ارائه کنیم.

وی افزود: پرداخت تسهیلات کم بهره ی خرید لوازم خانگی تا سقف ۱۵ میلیون تومان، تسهیلات ساخت یا خرید مسکن تا سقف  ۵۰ میلیون تومان و همچنین مساعدت های بلا عوض به دانش آموزان سیل زده از جمله بسته های حمایتی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: ادارات کل آموزش و پرورش تهران به انضمام آموزش و پرورش استان البرز به عنوان استان های معین مناطق سیل زده، انتخاب و از تمام ظرفیت های موجود، جهت کیفیت بخشی به مسائل آموزشی استفاده می شود.

وی گفت: با مساعدت و مشارکت خیرین مدرسه ساز و دعوت از تعدادی از خیرین فعال سراسر کشور به زودی عملیات بهسازی و بازسازی مدارس تخریب شده ی سیل اخیر با انعقاد تفاهم نامه های فی مابین اجرایی می شود.

کریمی فر افزود: به زودی بخشی از تجهیزات اداری و آموزشی جهت مناطق سیل زده تهیه، تامین و تحویل ادارات آموزش و پرورش مربوطه می شود.

وی تصریح کرد: توسط مراکز رفاهی (خانه های معلم) تا عادی شدن وضعیت بحرانی در مناطق سیل زده، تهیه، پخت و توزیع غذای گرم از دیگر اقدامات حمایتی آموزش و پرورش از خانواده های فرهنگی سیل زده است.
دکتر کریمی با حضور در منازل سیل زده ی فرهنگیان ضمن دلجویی از خانواده های این عزیزان گفت:  از آنجائی که خدمت به هم نوعان و هموطنان سیل زده وظیفه ای توام با لذت بوده لذا آموزش و پرورش از هیچ گونه تلاشی، جهت رفاه حال این عزیزان و همراهی، همیاری و همکاری با سیل زدگان، کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false