×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خدمات دهی ۱۱۰ دندانپزشک قرارگاه الکفیل به مددجویان در خرم آباد

مسئول قرارگاه جهادی الکفیل از ارائه خدمات پزشکی به بیش از ۲۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد و مراکز نیکوکاری خرم آباد خبر داد .

دکتر سید امیر عبدالملکی دقایقی پیش با اشاره به اردوی جهادی قرارگاه پزشکی در خرم آباد گفت: بمناسبت عید سعید فطر این قرارگاه با گروه پزشکی بمدت ۵ روز به مراجعین در شهر خرم آباد خدمات تخصصی پزشکی ارائه نمودند .
وی افزود: در این اردو تعداد ۱۱۰ پزشک و دندانپزشک میزبان بیش از ۲۵۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد ،مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه بودند و خدمات تخصصی را به آنها ارائه نمودند.
عبدالملکی تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن ، جراحی،پرکردن،  ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط همکاران گروه جهادی در این مدت صورت پذیرفت.
مسئول قرارگاه جهادی الکفیل با اشاره به پزشکان اعزامی به خرم آباد اظهار داشت: گروه پزشکی مستقر در خرم آباد از استانهای فارس،اصفهان،تهران،البرز، کرمانشاه و خرم آباد بودند و با هدف خدمتگزاری و کاستن دغدغه های درمانی مردم در اوضاع اقتصادی موجود در این اردوی جهادی شرکت کردند.
سید امیر عبدالملکی در پایان عنوان کرد: جوانان جهادی حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویندو جهت خدمت به قشر محروم پای کار هستند  امیدواریم مسئولان هم از این اردوهای جهادی درس بگیرند و از حدمتگزاری به مردم دریغ نکنند تا به اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم کمک شایانی شود./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false