×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
داریوش حسن نژاد سرپرست امور آب استان: جلوگیری از آبیاری زمین زراعی با فاضلاب


سرپرست آب منطقه ای لرستان در خصوص جلوگیری از آبیاری زمین های زراعی با فاضلاب تصفیه نشده بیان کرد: در شرکت آب منطقه‌ای لرستان با مشارکت و همکاری دستگاههای ذیربط از جمله محیط زیست ، آب و فاضلاب ، جهاد کشاورزی و دادستانی دورود ، ۱۰۰۰ خزانه نشاء برنج در روستای چغابدار شهرستان دورود قلع و قمع و از کشت برنج ممانعت گردید.

به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای لرستان داریوش حسن نژاد در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: در شهرستان ازنا با هماهنگی آبفار، دادستانی شهرستان و جهاد کشاورزی ، جداسازی فاضلاب از انهار کشاورزی ۱۳ هکتار از اراضی روستای ده ازنا و شهرک المهدی صورت گرفته است .

سرپرست شرکت آب منطقه ای افزود: در روستای ده نصیر شهرستان الیگودرز و روستای چنار آزادبخت شهرستان کوهدشت که از فاضلاب جهت آبیاری مزارع استفاده می شد که با همکاری دادستانی و جهاد کشاورزی ممانعت بعمل آمد.

حسن نژاد اظهار داشت:در شهرستان خرم‌آباد نیز با همکاری محیط زیست قلع و قمع دو هکتار اراضی تحت کشت برنج در مجاورت تصفیه خانه فاضلاب شهرستان صورت گرفت .

وی افزود: اجازه هیچگونه استفاده از تاسیسات آبی تحت مدیریت آب منطقه‌ای جهت بهره‌برداری از فاضلاب در سطح استان داده نشده و در این خصوص برخورد قانونی صورت گرفته است./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false