×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دانشگاه می‌جنگد تا ساختمان استانداری لرستان را بگیرد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه می‌جنگد تا ساختمان استانداری لرستان را بگیرد و در صورت عدم همکاری استانداری، مراجع قانون بین ما قضاوت می‌کنند.

به گزارش پژواک لرستان، محمدرضا نیکبخت ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران مهمترین چالش دانشگاه علوم پزشکی لرستان را پرداخت بدهی‌ها دانست و اظهار داشت: ۳۷۴ میلیارد بدهی در بخش تجهیزات، حقوق، کارانه پزشکان و پرستاران و حقوق کارگران شرکت‌های خدماتی داریم.

وی با بیان اینکه همچنین ۳۳۱ میلیارد در بخش پرژه های عمرانی بدهی داریم، تصریح کرد: درخواست داریم که مسئولین استان و وزارت بهداشت راه حل فوری برای حل این مشکل ارائه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه احتیاجات خود در حوزه نیروی انسانی پزشک متخصص را به وزارت بهداشت اعلام کرده ایم، گفت: در شهرستان‌های محروم خیلی بیشتر نیرو نیاز داریم. جراح مغز و اعصاب، ارتوپد، چشم، زنان و بیهوشی از تخصص‌های مورد نیاز است.

نیکبخت یادآور شد: به ویژه در دو بخش بیهوشی و زنان نیروی متخصص بسیار کم داریم اما در وضعیت جراحی و داخلی وضعیت بهتر است. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون ساختمان استانداری لرستان که از سوی دانشگاه علوم پزشکی خریداری شده و هنوز تحویل نشده است، اظهار داشت: دانشگاه جنگ می‌کند تا ساختمان را پس بگیرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: جنگ با اسلحه نیست اما بالاخره داریم مبارزه می‌کنیم و به استانداری نامه نوشته ایم که ساختمان را می‌خواهیم. گفته اند شروع کرده ایم داریم ساختمان خود را می‌سازیم و سپس ساختمان کنونی استانداری را تحویل علوم پزشکی می‌دهیم.

نیکبخت یادآور شد: مدتی صبر می‌کنیم اگر ساختمان را تحویل ندادند، در نهایت مراجع قانونی بین ما قضاوت می‌کنند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false