×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر ابراهیمی: اگر اعتبار بسته شده است سفر رییس جمهوری معنا ندارد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان که با حضور معاونت رییس جمهوری در امور زنان و خانواده برگزار شد با بیان این مطلب که در اعتبارات تخصیص داده شده در سفر ریاست جمهوری به لرستان پائین ترین اعتبار را برای سلسله و دلفان در نظر گرفته اند، گفت: اگر قرار است اعتبار این شهرها تغییر نکند سفر رییس جمهوری به لرستان معنا ندارد.

دکتر یحیی ابراهیمی با بیان این مطلب که لابی گری ها همچنان تیشه به ریشه شهرستان های محروم می زند، گفت: اگر برای شهرستان ها از قبل تصمیم گیری شده است سفر به این شهرستان ها توسط وزرای معین با چه هدفی انجام می گیرد.

ابراهیمی افزود: مقطعی که جبهه و جنگ بود لرستان و دلفان در تیر راس بود اما در سازندگی ها به استان های مرزی چسبیدند و لرستان را ندید گرفتند بعد از آن هم اصل چهل و چهار را بر سر استان چماق کرده اند.

وی ادامه داد: حقیقت این است مردم لرستان سرمایه ای ندارند دولت باید مسئولان شستا، ایمیدرو و ایدرو را وادار به سرمایه گذاری کنید.

نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که شهرک صنعتی سراب غضنفر بیش از ۱۰۰ هکتار زمین خالی دارد و یک ظرفیت بزرگ است اما کسی برای سرمایه گذاری نمی آید، گفت: اگر یک کارگاه در این اراضی توسط شستا ایجاد شود پدیده زنان کار جمع می شود اما شستا می گوید هر گونه فعالیت آن مستلزم مصوبه رییس جمهور است.

وی با انتقاد از عدم نتیجه بار بودن جلسات متعدد برای حل معضل زنان کار، اظهار داشت: بارها برای زنان کار تشکیل جلسه داده شد، اما نتیجه و خروجی نداشته است ،لرستان همه نعمت ها را دارد نیروی انسانی که در تمام دنیا سرمایه است دلفان و لرستان کم ندارد اما چه اتفاقی رخ داده است که این سرمایه به این فلاکت افتاده بودجه بندی ظالمانه در سطح مجلس و دولتمردان است.

وی با تقدیر از نگاه معاونت رییس جمهوری به زنان کار،گفت: امیدوارم حضور شما سبب شود به شکل عملیاتی یک بار برای همیشه زنان کار در دلفان جمع شود.

ابراهیمی افزود: تحت پوشش بردن این زنان توسط نهادها خیانت است باید روی توانمند سازی زنان کار شود کمیته امداد به جای مددجو سازی هلدینگ های اقتصادی خود را وادار کند برای این زنان شغل پایدار ایجاد کند./ صدای رسا نیوز

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false