×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سرانه ورزشی در شان ورزشکاران پرافتخار لرستان نیست

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه_ورزشی لرستان به هیچ وجه در شان ورزشکاران پر افتخار این دیار نیست.

 به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان؛ دکتر محمد بیرانوندی، در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم ‌نهاد استان با وزیر ورزش، اظهار کرد: اگرچه حوزه ورزش و جوانان مشترک است اما سهمی که برای جوانان تعریف کرده‌اند خوب دیده نشده است و توقع داریم این سهم را تمام و کمال ببینند.

 وی با اشاره به سرانه ورزشی کمتر از ۶۰ سانتی‌متری در لرستان تاکید کرد: این سرانه به هیچ وجه در شان ورزشکاران پر افتخار این دیار نیست و عقب‌افتادگی ما به حدی است که باید برای جبران آن سهم ورزش لرستان چند برابر دیده شود.

 بیرانوندی تاکید کرد: در این راستا نیاز داریم که وزارت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به استان ورزش‌خیز لرستان داشته باشد.

 نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس با اشاره به نبود اسپانسر در لرستان تصریح کرد: از روزی که به عنوان خادم مردم انتخاب شدم برای اینکه تیم فوتبال خیبر اسپانسری داشته باشد تلاش‌هایی کرده‌ایم اما فایده‌ای نداشته است.

 وی یادآور شد: خیبر همان تیمی است که روزگاری تیم پرسپولیس را در جام حدفی شکست داد و لرستان با این همه فوتبالیست‌های خوبی که دارد حیف است از وجود تیم و اسپانسر قوی محروم باشد.

 بیرانوندی تاکید کرد.: با توجه به شرایط کشور باید از ورزش و جوانان حمایت کرده و این قشر را تقویت کنیم. ایسنا

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false