×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر خادمی تاکید کرد: ضرورت تقویت زیرساخت های مخابراتی برای پوشش شبکه شاد و گسترش اینترنت در نقاط روستایی

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال ۹۹ به ریاست استاندار لرستان و با حضور نماینده محترم ولی فقیه، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری لرستان ،دکتر خادمی در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته معلم و کارگر با تقدیر از حضور نماینده محترم ولی فقیه و سایر اعضا در خصوص تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش با رویکرد کمک رسانی به دستگاه تعلیم و تربیت، گفت :

از آنجا که آموزش و پرورش نیازمند این مراکز است لذا ضرورت دارد املاک متعلق به این نهاد که به نحوی در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی است تا پایان خرداد ماه برگردانده شوند و به این منظور دستگاه‌های اجرایی طی جلساتی با مدیرکل آموزش و پرورش موضوع را بصورت توافقی حل کنند و در غیر این صورت موضوع به هیئت حل اختلاف واگذار می شود .

دکتر خادمی با اشاره به شبکه شاد آموزش و پرورش گفت: به نظر می‌رسد پوشش شبکه شاد و ارائه خدمات به درصد کمی از دانش آموزان ارائه می شود و امیدواریم میزان خدمات و دسترسی خانواده ها به این شبکه افزایش پیدا کند که به این منظور لازم است تلاش و کوشش بیشتری از طرف دستگاههای ذیربط انجام شود .

دکتر خادمی بر تقویت زیرساخت های مخابراتی برای پوشش شبکه شاد و گسترش اینترنت در نقاط روستایی ، رفع مشکلات و همکاری شبکه استانی افلاک تاکید کرد .

استاندار لرستان پیشنهاد تشکیل کارگروه تامین منابع مالی آموزش و پرورش را ارزشمند خواند و گفت: تشکیل این کارگروه با حضور معاون اقتصادی و سایر دستگاه‌های اجرایی که بتوانند به نحوی آموزش و پرورش را یاری کنند کار ارزشمندی است که از این طریق می توان کمک های مردمی به آموزش و پرورش و منابع مالی را تقویت و ساماندهی کرد ./ روابط عمومی استانداری لرستان

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false