×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دکتر محمودوند نماینده خرم آباد: وزیر نیرو به لرستان سفر می‌کند و سد معشوره با قدرت ساخته خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دکتر محمودوند؛ نماینده خرم آباد اظهار داشت؛ علیرغم آنکه در سلسله جلساتی پیش از رای اعتماد، با وزیر نیرو اتمام حجت شد اما ایشان بیراهه رفت. وزیر نیرو و مجموعه تحت امر ایشان تصور می کردند که همان فضای سال های قبل حاکم است و نمایندگان لرستان بی تفاوت از کنار منافع مردم می گذرند.

چرا که در گذشته برخی نمایندگان بجای پرداختن به وظیفه ذاتی خود که جنگیدن برای منافع مردم است کاملا غرق در بازی های سیاسی می شدند و اوامر و منافع حزبی، جناحی و شخصی را بر منافع مردم ستم دیده لرستان ترجیح می دادند و فقط گوش به فرمان دولت ها بودند.

بنده ابتدا از تذکر و سوال رسمی که موثرترین ابزار یک نماینده است استفاده کردم، آقایان خیال کردند که به همین حد بسنده میکنم اما پس از اتفاقات اخیر طبق قول مردانه ای که به مردم داده بودم بلافاصله استیضاح وزیر نیرو را در ۱۱ محور ثبت کردم و این استیضاح در کمتر از ۵ ساعت توسط بسیاری از نمایندگان امضا شد و از تعداد امضای لازم برای فرآیند استیضاح عبور کرد.

این در حالی است که معمولاً برخی نمایندگان حتی در امضای سوال و تذکر هم محتاطانه رفتار می کنند چه رسد به استیضاح وزیری که خود را یک وزیر موفق و قوی می پندارد.

اینکه همکاران همدلانه و بزرگوارانه با این استیضاح همراهی کردند لطف خدا و صداقتی است که از خدمتگزار مردم لرستان دیده اند و به خوبی می دانند آنچه می گوییم دلسوزانه و در جهت منافع ملی و استانی است.

آقای محرابیان پس از رسانه ای شدن استیضاح شخصا با بنده تماس گرفتند و بنده باز هم قاطعانه دغدغه های مردم را به ایشان گفتم. وزیر محترم خواستار جلسه ای فوری برای تبادل نظر و پیگیری مطالبات مردم لرستان شدند، اما بنده نپذیرفتم و گفتم اگر جلسه ای بناست برگزار شود باید هر ۹ نماینده لرستان حضور داشته باشند.

در همین تماس مراتب اعتراض نسبت به فردی که در خصوص سد معشوره نامه نگاری کرده بود به وزیر منعکس شد و خوشبختانه همان روز آن شخص عزل شد و عبرتی شد برای هر آن کس که مقابل عظمت مردم لرستان قد علم کند.

در جلسه مفصلی که با حضور نمایندگان استان با وزیر نیرو برگزار شد نمایندگان محترم محکم و مستدل مسائل را به آقای وزیر منتقل کردند و نتیجه آن شد که وزیر به زودی به لرستان سفر می کند و از نزدیک از روند ساخت سد معشوره بازدید به عمل می آورند و ساخت این سد با قدرت انجام خواهد شد.

در خصوص سد بختیاری هم که عده ای گستاخانه بحث کاهش ارتفاع آن را مطرح کرده بودند به آقای محرابیان گفتیم که نه تنها‌ ارتفاع نباید کاهش داشته باشد بلکه باید افزایش هم داشته باشد.

وزیر نیرو در خصوص موضوع کشت برنج و کم آبی هم به بخشنامه اخیر شورای عالی آب اشاره کردند و اینکه که این شورا راسا به استانداران نامه زده است.بنده هم از ایشان خواستم موضوع لرستان را آنگونه که منافع مردم این استان تامین شود به بصورت مکتوب به شورای عالی آب اعلام کنند و هیچ مطلبی خلاف منافع لرستان از وزارت نیرو مکاتبه نشود.

آنچه ما صادقانه و حسب وظیفه انجام می دهیم نیازمند همراهی همه جانبه فرهیختگان و دلسوزان این استان است و این همصدایی و هم افزایی قطعا نتیجه بخش است. روزی نماینده ما‌ برای امتیازات شخصی منافع مردم را به قربانگاه برده و این قماش هنوز هم طلبکارند اما ما امروز باخدای خود عهد بسته ایم و جز او از چیزی نمی هراسیم و در این مسیر از مردم عزیز خواستار حمایت هستیم./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false