×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: موج چهارم کرونا بسیار خطرناک است


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: موج چهارم کرونا که اکنون در برخی مناطق کشور شروع شده بسیار خطرناک‌تر از موج های قبلی است.

دکتر محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان شنبه شب در سخنانی با اشاره به آخرین روند بیماری کرونا در لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۵ درصد از نمونه‌هایی که از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در استان گرفته می‌شود، مثبت هستند.
وی با بیان اینکه اکنون به طور معمول این روزها موارد مرگ ناشی از کرونا در استان وجود دارد افزود: تعداد فوتی‌ها در موج چهارم در برخی مناطق ، نسبت به موج‌های دیگر بیماری بیشتر بوده است.
به گفته وی مردم رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را در دستور کار داشته باشند چرا که کرونا تمام نشده است و شواهد از بازگشت موج جدیدی حکایت دارد.
با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برخلاف اینکه ۲ هفته گذشته وضعیت قرمزی در کشور گزارش نشده بود اما این هفته برخی از شهرهای کشور به خصوص در استان خوزستان وارد وضعیت قرمز شده اند.
اکنون شهرستان های خرم‌آباد، بروجرد، سلسله، دلفان، کوهدشت، الیگودرز و پلدختر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و سایر شهرهای استان در وضعیت آبی شیوع این ویروس هستند.ایرناMr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false