×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رتبه پنجمی تیم قایقرانی لرستان در لیگ برتر



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ سرپرست تیم ناتریور سام لرستان با اظهار رضایت از نتایج نماینده استان در لیگ برتر آب‌های آرام از کسب رتبه پنجمی و بقا در این لیگ خبر داد.

سعید حاجی‌زاده، سرپرست تیم ناتریور سام لرستان اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر آب‌های آرام دوشنبه ۱۵ دی ماه به‌صورت رفت و برگشت در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که تیم لرستان با ۴۷ امتیاز پنجم شد و در لیگ برتر باقی ماند.
وی ادامه داد: صبح امروز دور رفت برگزار شد که ما دو مقام سومی و یک چهارمی کسب کردیم.
حاجی‌زاده افزود: در کانو ۵۰۰ متر سبحان بیرانوند و در کایاک ۱۰۰۰ متر ابوالفضل درجزی هر دو سوم شدند و ۴ در ۲۰۰ متر چهارم شدیم.
سرپرست تیم ناتریور سام لرستان اضافه کرد: مسابقات برگشت هم بعد از ظهر برگزار شد که ابوالفضل درجزی در کایاک ۵۰۰ متر دوم و در کانو ۵۰۰ متر سوم سبحان بیرانوند سوم شد.
وی تأکید کرد: با توجه به اینکه نخستین فصل حضور تیمی از لرستان در لیگ برتر قایقرانی بود از کسب این نتایج راضی هستیم و همین‌که سال آینده هم در لیگ برتر با بهترین‌های ایران رقابت می‌کنیم و به زیرگروه سقوط نکردیم نتیجه خوبی برای ماست.
حاجی‌زاده گفت: علاوه بر درجزینی و بیرانوند دو ورزشکار تیم، جا دارد از پژمان زرینی سرمربی تیم هم تشکر کنم که با حداقل‌ها نتایج خوبی کسب کردند.ایسنا/ Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false