×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رشد ۲۰ درصدی حضور در راهپیمایی/ اشتغال محور اصلی برنامه مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان: اشتغال محور اصلی برنامه‌های مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پژواک لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه پنجشنبه در شورای اداری لرستان که با حضور وزیر کار برگزار شد، با تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: آقای شریعتمداری قبل از وزارت بیشتر به لرستان عنایت داشتند، تعلق خاصی به لرستان داشته و دارند و انتظار ما این است همچنان مثل گذشته عنایت خاصی به لرستان داشته باشند.

«رجب» ماه استغفار و دعا

وی با بیان اینکه ماه رجب است، از این ماه استفاده کنید، ماهی است که به عنوان ماه استغفار و دعا، معنویت و توسل برای آمادگی ضیافت الهی معرفی می‌شود، تصریح کرد: هرچقدر عظمت و قدرت و معنویت داشته باشیم از این همین ماه است، ماه رجب ماه امام علی (ع) است، وقتی رهبری در آن جایگاه در بیانیه گام  دوم می‌فرمایند ما خطاها و لغزش‌ها داشتیم پس ما چگونه باید به درگاه الهی روی بیاوریم؛ لذا این ماه را قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه ماه رجب در پیشگاه خدای متعال حرمتی دارد، بزرگان ما برای ماه رجب حساب خاصی باز کرده‌اند، اهل سیر و سلوک ماه رجب را آغاز سال سیر و سلوک می‌دانند، افزود: رجب ماه خودسازی، بندگی و استغفار است، هرچه بتوانیم معنویت خود را تقویت کنیم توفیقات را خدا افزایش می‌دهد.

دشمنان ما چقدر برای ما گره و دردسر ایجاد می‌کنند اما به فضل الهی خدا گره‌ها را باز می‌کند

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه ببینید دشمنان ما چقدر برای ما گره و دردسر ایجاد می‌کنند اما به فضل الهی خدا گره‌ها را باز می‌کند، یادآور شد: اگر یکی از این توطئه‌ها بر سر کشور دیگری وارد می‌شد حتماً نابود می‌شد، اما در ایران بی ثمر است به خاطر یاری خداوند متعال.

وی با بیان اینکه مگر ترامپ نمی‌خواست با تحریم‌ها ایران را فلج کند اما دیدید نتوانست، تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران در چند چیز است که باید قدربدانیم، اگر امروز ایران قدرتمندانه حرکت می‌کند و اگر رئیس جمهور ما با عزت به عراق سفر می‌کند و مورد استقبال است، به خاطر چند مؤلفه قدرت است.

قدرت معنوی ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر قدرت معنوی ایران که بر خواسته از پیامبر اکرم (ص) و ائمه است، افزود: این قدرت معنوی را ارزش قائل شویم؛ قدرت دیگر ما قدرت پیشرفت ایران است، قدرت پیشرفت دفاعی، علمی و… که این خیلی برای استکبار و دنیا مهم است که یک کشوری با تمام حصارهایی که اطرافش ایجاد شده دارد پیشرفت می‌کند.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه امروز قدرت دفاعی ایران بازدارنده است، ما نه تسلیم می شویم نه اهل  جنگیم، ما از قدرت بازدارندگی فعالی برخورداریم، گفت: قدرت ایران در رضایتمندی مردم است، این انقلاب به مردم وابسته است و مردم هستند که به نظام و مسئولان قدرت می‌دهند.

وی با تاکید بر افزایش ۲۰ درصدی حضور مردم لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: ‬اگر این سرمایه اجتماعی را قدر بدانیم و حفظ کنیم قطعاً رضایت و اعتماد عمومی را به دنبال دارد. از همه بالاتر امید و نشاط در جامعه ایجاد می‌شود.

مهم‌ترین اولویت برنامه مسئولان در لرستان ایجاد اشتغال باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه رهبری در بیانیه گام دوم از نظام انقلابی یاد می‌کند که با روحیه انقلابی تحقق پیدا می‌کند، یادآور شد: مردم علی رغم همه مشکلاتی که می‌بینیم پای انقلاب ایستاده‌اند، در لرستان مهم‌ترین مشکل بیکاری است، قطعاً مهم‌ترین اولویت برنامه‌های مسئولان باید ایجاد اشتغال باشد.

دفاع واقعاً جانانه‌ای از لرستان در هیئت دولت داشته باشید

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آقای شریعتمداری شناخت کافی از استان دارند و می‌دانند، جوانان لرستان مجبور می‌شوند بروند شهرهای دیگر در یک شرایط بسیار سخت کار کنند، تصریح کرد: باید در جهت ایجاد اشتغال فعالیت بیشتری شود، وقتی سفر شما (وزیر کار) رسانه‌ای شد، بیشتر تماس‌ها در مورد این بود که به آقای وزیر بگویید جوانان ما مشکل اشتغال دارند.

وی خطاب به وزیر کار با اشاره به اینکه شما یک دفاع واقعاً جانانه‌ای از لرستان در هیئت دولت داشته باشید، گفت: امیدواریم این سفر هم امید بخش باشد و مردم امیدوار شوند؛ مردم ما برای نظام سنگ تمام گذاشتند و مسئولان هم باید برای مردم ما سنگ تمام بگذارند.

انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false