×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رصد رفتار داوطلبان انتخابات مجلس و مدیران لرستان/ تخلفی گزارش نشد

دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات لرستان از رصد رفتار داوطلبان انتخابات مجلس و عملکرد مدیران استانی و شهرستانی از سوی بازرسین خبر داد و گفت: تاکنون مشکل خاص و یا تخلفی نداشته‌ایم.

به گزارش پژواک لرستان، خدانظر دریکوند امروز شنبه در نشست رؤسای کمیته‌های ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه تاکنون هیئت‌های بازرسی انتخابات در شهرستان‌ها شکل گرفته و ارتباطات سامانه‌ای برقرار شده است، اظهار داشت: در همه شهرستان‌ها هیئت‌های بازرسی رفتار ثبت نام کنندگان را رصد می‌کنند که اگر در مسیر قانون نباشد گزارش می‌دهند.

وی یادآور شد: همچنان اعضای هیئت‌های بازرسی عملکرد مدیران شهرستانی و استانی را رصد می‌کنند و هرجا نیاز باشد گزارشات لازم به رده‌های مدیریتی بالاتر ارائه می‌شود.

دبیر هیئت بازرسی ستاد انتخابات لرستان با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم اعتماد مردم جلب شود که مجریان انتخابات حافظان رأی خواهند بود؛ افزود: تاکنون مشکل خاص و یا تخلفی نداشته ایم، یک تا دو مورد محدود گزارش شده که تذکر لازم داده شده است.

دریکوند خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم گزارشات را از عامه مردم و افراد به صورت مستند دریافت و پیگیری کنیم و فرآیندی را ایجاد کنیم که پایان انتخابات همه سربلند باشیم و انتخابات بدون حاشیه‌ای برگزار شود.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false