×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از سه داروی جدید در بروجرد

سه داروی جدید در شرکت داروسازی اکسیر بروجرد رونمایی شد.

به گزارش پژواک لرستان، مسعود چگنی، مسئول روابط عمومی شرکت داروسازی اکسیر بروجرد افزود: دارو های رونمایی شده شامل قرص بیزوپرولول۵/۲، ۵ و۱۰ با برند بیزوپکس، قرص های دفرازیروکس ۱۸۰، ۳۶۰ با برند دفرازکس و قرص سولامر ۸۰۰ با برند سواژل می باشد.

چگنی اظهار داشت: میزان ارزبری این محصولات حدود ۱۰ میلیون یورو در سال است که با تحقق این مهم از خروج ارز از کشور جلوگیری می شود.

وی گفت: دارو های رونمایی شده برای بیماران مبتلا به عارضه فشارخون، بیماران تالاسمی، و بیماران کلیوی تولید شده است.

چگنی با اشاره به افتتاح بخش جامدات ارتقا یافته شرکت دارو سازی اکسیر گفت: این بخش با هزینه ای بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال تحت چهار فاز با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع احداث شده است.

کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت ۳۶ هکتار با زیر بنای معادل ۶۰هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است، این کارخانه از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص ، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می نماید.

محصولات این شرکت شامل فرآورده های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می باشد در کنار این حجم از تولیدات تخصصی، واردات و تولید داروهای انحصاری، تحت لیسانس و فرآورده های بیوتکنولوژی از دیگر محصولات شرکت می باشد.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false