×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ریس سازمان برنامه و بودجه کشور: ۲ هزار واحد مسکونی محرومان در لرستان کلنگ زنی می شود

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و افراد کم‎درآمد در لرستان کلنگ‎زنی می شود و تا هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری پژواک لرستان به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: واحدهای مسکوني کلنگ زني شده در هر استان يکساله به متقاضيان تحويل داده شد و قصد داريم اين واحدها را نيز کمتر از يازده ماه تحويل دهيم.
وی افزود: واحدهای کلنگ زنی شده لرستان در هفته دولت سال آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: برنامه‌های اولویت‌دار ما در سفر به لرستان و خرم‌آباد ارزیابی کارهایي است که مسئولان براي جبران خسارت ناشي از سيل انجام داده‌اند.

نوبخت ادامه داد: با توجه به خدماتی که آقای چگنی مدیر سابق برنامه و بودجه استان انجام داده بود، بسیار از وی راضی بودم، خیلي دلمان مي‌خواست که اين سازمان در مسير سياست‌هاي دولت ترجيحا با تصدي بانوان محترم صورت گيرد که خانم حسن‌پور ويژگي‌هاي لازم را داشت.

وی اضافه کرد: استاندار لرستان خدمات شایسته ای را در این استان انجام داده اند ایشان بسیار فعال هستند و همواره خیال دولت را در لرستان جمع کرده و خدمات را به نحو شایسته پيگير مي کنند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: آنچه مربوط به زیر ساخت‌ها و جبران خسارت مردم است نیز امروز در شورای برنامه‌ریزی و ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي آمارها آنها به ريز مي‌گيريم.

وی گفت: امیدواریم در این سفر بتوانیم غیر از یک ارزیابي، تسهيل و تسريع در برخي از پرداخت‌ها در مجموع يک ارزيابي هم از نظر فيزيکي داشته باشيم.

نوبخت افزود: بیش از اینکه مباحث پیشرفت فیزیکی طرح‌ها مهم باشد عمدتا بحث‌های مالی، تخصيص‌ها و پرداخت‌ها را  هماهنگ مي‌کنيم.

محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح سه شنبه در سفری یکروزه به لرستان علاوه بر دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان از مناطق سيلزده پلدختر و آغاز عمليات اجرايي مسکن محرومان در روستاي موراني اين شهرستان بازديد و در آيين توديع و معارفه رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان شرکت مي کند./انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false