×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
زن گوشی قاپ در خرم‌آباد به دام افتاد

رئيس پليس آگاهي استان از دستگیری زن سارق کیف‌قاپ با ۶ فقره گوشی قاپی در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پژواک لرستان، سرهنگ “عباس نظري” در جمع خبرنگاران گفت: در پي وصول چندين فقره پرونده گوشی قاپی به پليس آگاهي پس از بررسي و جمع‌بندی اطلاعات موجود در پرونده‌ها مشخص شد يک دستگاه موتورسیکلت با ۲ نفر سرنشين زن و مرد در کنار افراد کم سن و سال به بهانه تماس گرفتن درخواست گرفتن گوشي همراه را می‌کنند و به محض دريافت گوشي تلفن همراه با موتورسيکلت از محل متواري می‌شوند که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 رئیس پليس آگاهي لرستان اظهار داشت: با تشکيل اکيپي از افسران و کارآگاهان مجرب تحقيقات گسترده‌ای معمول که نهایتاً پس از اقدامات پلیسی و چهره‌نگاری و اطلاعات از مالباختگان در خصوص چهره سارقان و ترک‌نشین موتورسیکلت یک نفر خانم شناسايي و دستگير شد. وي افزود: در مواجه حضوري با شکات مورد شناسايي قرار گرفت و متهمه به ۶ فقره سرقت گوشي تلفن همراه به شيوه هاي مختلف اعتراف کرد.

سرهنگ نظري در پایان با بیان این که تحقيقات جهت دستگيري همدست متهمه و شناسايي ساير مالباختگان ادامه دارد گفت: شهروندان هشدارهای انتظامی را جدی گرفته و در صورت هرگونه مورد مشکوک به مرکز پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false