×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
زیدان و شکستن یک طلسم ۱۲ ساله



به گزارش پایگاه خبری پژداک لرستان/ رئال مادرید از سال ۲۰۰۸ دیگر نتوانسته از عنوان قهرمانی خود در لالیگا دفاع کند.
 رئال مادرید زمستان گذشته و پس از پیروزی بر بارسا در ال کلاسیکو به صدر لالیگا رفت ولی چند روز بعد با شکست از بتیس و برتری بارسا بر سوسیداد، به رده دوم بازگشت. شیوع کرونا و وقفه لالیگا به سود کهکشانی ها تمام شد و زیدان توانست تیمی متحد و منسجم را برای یازده بازی باقیمانده به میدان بفرستد.

رئال توانست ده بازی از یازده بازی را با برد پشت سر بگذارد و با ۵ امتیاز بیشتر از بارسا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. باشگاه مادریدی توانسته اکثر مهره های تاثیرگذار خود را برای فصل بعد حفظ کند و به این مجموعه مارتین اودگارد هم اضافه شده است.
زین الدین زیدان برای فصل پیش رو به تکرار عنوان قهرمانی لالیگا فکر می کند و نگاهی خاص نیز به لیگ قهرمانان دارد. رئال از سال ۲۰۰۸ که توانست با برند شوستر از عنوان قهرمانی لالیگای خود دفاع کند، دیگر نتوانسته موفق به این کار شود.
ژوزه مورینیو فصل ۱۳-۲۰۱۲ نتوانست از قهرمانی تیمش دفاع کند و پشت سر بارسا عنوان دوم را کسب کرد. زین الدین زیدان هم که فصل ۱۷-۲۰۱۶ رئال را قهرمان لالیگا کرده بود، نتوانست فصل ۱۸-۲۰۱۷ از این عنوان دفاع کند. باید دید این بار سرمربی فرانسوی موفق به شکستن طسم ۱۲ ساله خواهد شد یا خیر. کار او با توجه به وضعیت بحرانی بارسلونا شاید ساده تر از سه سال قبل باشد.ورزش ۳

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false