×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سخنان دکتر محمودوند در نشست خبری روز شنبه یکم آبان ماه «بخش دوم»


در کمیسیون امنیت ملی خطاب به وزیر کشور قویا بر تبعیض‌ها تاکید کرده و گفتم که چه از جان این جوانان مظلوم(شوتی ها) می خواهید؟ این ها از سر بیکاری بی سابقه در مناطق لرنشین جهت سیر کردن شکم برادر و خواهر خرد سال خود پشت یک ماشین کهنه می نشینند و برای تامین معیشت و تهیه داروی پدر و مادر بیمارشان با سرعت به دل جاده ها می زنند و متاسفانه با ندانم کاری باید مغزشان با گلوله متلاشی شود.اکثر این افراد خانواده ایثارگر و مدافعین سرسخت نظام و انقلاب هستند که این حقیقت و ارائه اسناد آن کار سخت و مشکلی نیست.

بیاییم با دید باز و حداقل به اندازه کولبران کردستان برای آنان احترام قائل شویم. در معابر قانونی تعیین شده برای تردد کولبران هیچ کولبری کشته نمی شود پس چرا نباید همین امنیت قانونی را برای جوانان مظلوم لرتبار و همه جوانان ایران عزیزمان و تمام این مرز بوم فریاد بزنیم.

آیا می دانید شوتی ها پول یک نان خالی را بر سر سفره تهی زن و بچه می برند و بیشتر پول به مافیا می رسد و متاسفانه بیشتر مسئولان از این مهم آگاهی و اطلاعی ندارند. بی تعارف فیلم هایی در خصوص برخورد با شوتی ها دیده ام که اگر در فضای مجازی بارگذاری شوند انسانیت زیر سوال می‌رود.

یک نفر از مسئولین را مثال بزنید که اینگونه مثل بنده از این جوانان دفاع کرده باشد آن هم در کمیسیون امنیت ملی و بسیاری از جلسات مهم حاکمیتی. بدون شک مواضع اینچنینی هزینه های سنگین دارد و به واسطه تخریب فرصت طلبان آسیب های آن کم نیست ، اما با افتخار بر سر عهد خود با این جوانان مظلوم مانده‌ام و به لطف خداوند متعال و محبت امام عصر (عج ) هرگز کوتاه نمی آیم.

کسی نیستم که بخواهم از مردم مظلوم نردبان ترقی درست کنم و حقوق آنها را نادیده بگیرم. به پشتوانه حضرت حق مطمئن باشید که همواره محکم و استوار در مسیر احقاق حق این مردم مظلوم گام بر میدارم. از شما رسانه ها که بر افکار عمومی تاثیر گذار هستید و می توانید کارهای بزرگی انجام دهید درخواست می کنم که محمودوند را در قضیه شوتی و دیگر مشکلات عدیده جوانان کمک کنید و پشتیبانی نمایید.

در صحن علنی مجلس بحث کارخانه های قبل از انقلاب در لرستان را مطرح کردم که با گستاخی به بهانه خصوصی سازی ثروت مردم لرستان را به تاراج بردند و همین خیانت سبب شد که امروز هیچ پاسخی برای بیکاری کمر شکن جوانان نداشته باشیم و در این بین افرادی نا آگاهانه و بعضی پرونده سازهای معروف و معلوم الحال علیه بنده شروع به سم پاشی کردند که به لطف خداوند راه به جایی نمی برند. بنده صریحاً اشاره کردم که صنایع قبل از انقلاب ما را هم به تاراج بردید و حداقل آنها را احیا کنید.

بنده به عنوان یک نیروی سیاسی امنیتی این حرف را زدم و قطعاً هیچ مقام سیاسی امنیتی این موضع را نمی گیرد، پس اگر خود را سرباز شما میدانم و بارها بر آن تاکید کرده ام شعار نبوده و نیست. شما عزیزان (خبرنگاران حاضر در جلسه )همیشه به بنده لطف و محبت داشتید، شجاعتی اگر هست برگرفته از شما مردم مومن و نجیب لرستان است ولاغیر. در پایان خدمت همه مردم عزیز عرض شود با قلب پاک تلاش کنیم هیچ آسیبی به امنیت پایدار کشور وارد نشود تا خدایی نکرده علی اصغرها و علی اکبرها به مسلخ نروند./پایگاه اطلاع رسانی دکتر مرتضی محمودوند

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false