×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سخنی با وکلای محترم مردم نجیب لرستان در مجلس شورای اسلامی: بصیر کوشکی


هنگام تبلیغات کاندیداتورهایی که برای تصاحب صندلی سبز بهارستان با هم رقابت می کنند، گفتمان های زیبایی در جامعه و در بین مردم، جاری و ساری می گردد .
کاندیداتورها، زیبا سخن می گویند و به خدمتگزار بودن مردم افتخار می کنند، خدمت را بالاترین عبادت قلمداد می کنند، وعده و وعید می دهند و بهارهای قشنگی می کارند و…

از حذف واسطه های خاص صحبت می کنند و عنوان می نمایند که بعد از انتخاب با رای مردم، نماینده ی همه می باشند چه آنان که رای داده باشند و چه آنان که رای نداده باشند و…

در این نوشتار در پی نقد و بررسی عملکرد فرد خاص یا جریان خاصی نیستیم. اما می خواهیم بدون تعارف و شفاف به وکلای ملت بویژه وکلای محترم استان لرستان مطالبی را گوشزد نماییم و یک پیشنهاد ساده اما تاثیرگذار مطرح نماییم.

آقایان وکلایی که برای انتخاب شدن، گفتمان های زیبایی را خلق نمودید و خدمت بدون منت را شعار دادید، امروز، روز عمل و کار عملی است.

همانطور که می دانید، ویروس کرونا، خسارات زیادی از جنبه های مختلف به کشور و مردم وارد کرده است و یکی از بخش های مهم جامعه که دچار آسیب شده است، دانش آموزان می باشند، آموزش دانش آموزان در این ایام به روش مجازی است، مجریان و متولیان آموزش و پرورش در این ایام سخت، تعطیل بودن آموزش را بی معنا نموده اند و با جدیت آموزش دانش آموزان را به شیوه ی مجازی دنبال می کنند.
معلمان عزیز و فداکار در این ایام نشان دادند که همچنان در پی آموزش دانش آموزان می باشند و ایستایی برای آنها مفهومی ندارد. پویایی آموزش دانش آموزان ادامه دارد.

اما متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی برخی از خانواده های معزز دانش آموزان، برخی از فرزندان این دیار به دلیل نداشتن گوشی هوشمند از حداقل های آموزش هم بی بهره اند، درست است که آموزش این دانش آموزان از راههای دیگر پیگیری می شود اما باید گفت که نداشتن گوشی هوشمند، این دانش آموزان عزیز را از سایر همکلاسی های آنها عقب نگه داشته است و همین موضوع باعث حسرت و آه فرزندانی از این دیار شده است که در مواردی باعث افسردگی و حتی به خودکشی دانش آموزان انجامیده است.

وکلای محترم و کاندیداتورهایی که از خدمت به مردم دم می زنید امروز همان روز خدمت و روز عمل است.

به نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد می کنیم حداقل به اندازه ی هزینه دوران تبلیغات خود برای دانش آموزان حوزه ی انتخابیه ی مربوطه، تلبت خریداری نمایید. اگر این اقدام انجام بگیرد مطمئن باشید خدمت به مردم که همانا بالاترین عبادت است را انجام داده اید .

کاندیداتورهای محترمی که موفق نشده اند به خانه ی ملت راه یابند این گو و این میدان برای خدمت، این عزیران هم می توانند به اندازه ی هزینه ی دوران تبلیغات برای دانش آموزان این دیار، تبلت خریداری کنند.

وکلای محترم استان محروم لرستان ، به جای سیاسی کاری و دنبال کردن تغییر مدیران، برای سه نفر از دانش آموزان بی بضاعت یک آموزشگاه ، تبلت خریداری کنید این اقدام خداپسندانه تر است از اینکه بدنبال تغییر مدیریت آن مدرسه باشیم .

وکلای محترم این را بدانید که راه خدمت به مردم تلاش برای جمع آوری رای مردم در دوره ی آینده نیست، تلاش تان را مصروف اموری نکنید که در جهت برد در دوره ی آینده باشد، مطمئن باشید اگر در این ایام سخت، صدای دردهای مشترک مردم را بشنوید و گامهای عملی برای درمان بردارید مسلما مردم قدردان زحمات شما خواهند بود.

اگر هر کدام از وکلای لرستان برای تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت تبلت خریداری نماید، تعداد زیادی از فرزندان دیار محروم لرستان، شاد خواهند شد و وارد شبکه ی آموزشی شاد می گردند و آه و حسرت نداشتن گوشی هوشمند از دل و قلب خود و اولیای آنها برداشته می شود.

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم
فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

امیدواریم این پیشنهاد مورد توجه جدی وکلای لرستان قرار بگیرد./ انتهای پیام

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false