×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سپاه‌ لرستان مسئولیت‌ قرنطینه بیماران‌کرونایی‌ را برعهده‌ گرفت



به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: این نهاد با شناسایی افراد مبتلا به کرونا مسوولیت‌ قرنطینه بیماران را برعهده‌ می‌گیرد و آنها را کنترل می‌کند.

سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: سپاه لرستان یک درمانگاه، یک سالن ورزشی و نقاهتگاهی با ظرفیت ۷۰ تا ۲۰۰ تخت برای اسکان بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و نظام سلامت استان قرار می دهد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اهمیت غربالگری و قرنطینه مبتلایان به کرونا ادامه داد: سپاه برای اجرای این طرح بیماران کرونایی را کنترل می‌کند و اجازه خروج از منزل را به آن‌ها نمی‌دهد.
سردار کشکولی با تاکید بر اینکه معاش بیماران کرونایی تامین می‌شود اظهار کرد: بیماران می‌توانند مایحتاج روزانه خود را از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهند تا آن‌ها را تامین کنیم.
وی گفت: با کمک قدرت حاکمیتی نباید اجازه خروج بیماران کرونایی از منزل را داد و علاوه بر این بیماران، تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط بوده‌اند مانند اعضای خانواده و همکارانشان نیز کنترل می‌شوند.
وی همچنین افزود: از هرگونه همکاری دانشجویان رشته پرستاری و گروه‌های جهادی برای درمان بیماران کرونایی و جایگزینی نیروهای خسته کادر درمان نیز استقبال می کنیم.
تاکنون بیش از ۴۰ هزار لرستانی به کرونا مبتلا و ۸۱۳ نفر فوت شده اند.ایرنا/MR

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false