×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شهربازی خرم‌آباد احیا می‌شود


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/شهردار خرم آباد گفت: شهربازی کیو خرم آباد با هزینه ۳۰ میلیارد تومان احیا می‌شود.

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم آباد با اشاره به آخرین وضعیت شهربازی کیو، اظهار داشت: براساس فراخوانی که در سال ۹۸ داده شد، یک پیمانکار بومی استان برنده و قراردادی بین شهرداری و سرمایه‌گذار منعقد شد.
وی افزود: کلنگ این شهر بازی بار دیگر با حضور استاندار، مسئولین شهری و استانی مجدداً به زمین زده شد که آورده اولیه سرمایه گذار۳۰ میلیارد تومان است.
شهردار خرم آباد با بیان‌ اینکه سرمایه گذار قول داده که فاز اول آن تا پایان اسفند ماه امسال به بهره‌برداری برسد، عنوان کرد: در تلاشیم که این شهربازی مجددا احیا شود و امیدواریم پیمانکار به تعهداتش عمل کند تا ما بیشتر از این شرمنده همشهریان خود نباشیم.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری در بحث مبلمان شهری، بیان کرد:  پیاده‌رو سازی میدان تختی تا شهدا را در دستور کار قرار داده‌ایم و ساخت یک آبنمای زیبا و شکیل نیز در حال انجام دادن است.
شریفی خاطرنشان کرد: یک شاخه از این پیاده‌رو سازی را هم در میدان فردوسی(گپ) بردیم و با توجه به اینکه محور گردشگری و هسته مرکزی است یک المان سماور را در آنجا نصب کردیم که مورد توجه همشهریان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه درصددیم در مبلمان شهری تغییراتی ایجاد کنیم، گفت: برای چشمه «اراز» خرم‌آباد که چندین سال است مغفول مانده، یک المان زیبا طراحی شده و با توجه به اینکه در یک مسیر گردشگری واقع شده می‌تواند مورد استفاده همشهریان یا گردشگران قرار بگیرد.
شهردار خرم آباد اظهار داشت: نرده‌های پل صفوی را بعد از چندین سال تغییر داده‌ایم، کف سازی و پیاده‌رو سازی آن به اتمام رسیده و امیدواریم در چند روز آینده بحث نور پردازی آن به اتمام برسد.سفیر افلاک

Mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false