×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
صعود مهاجم خیبر خرم‌آباد به صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول


به گزارش پایگاه خبری پژواک لرستان/ مهاجم تیم فوتبال خیبر خرم آباد با ثبت دبل مقابل قشقایی نه تنها نقشی پررنگ در پیروزی پر گل تیمش داشت، بلکه توانست خودش را به صدر جدول گلزنان برتر برساند.
 
تیم فوتبال خیبر خرم آباد در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول به پیروزی پر گل ۵ بر ۲ مقابل قشقایی رسید تا بهترین تیم این هفته شود. در این بازی عارف رستمی مهاجم خرم آبادی‌ها دو بار در دقایق ۴۵ و ۴۸ دروازه تیم میهمان را باز کرد تا بهترین بازیکن این میدان شده و نقشی پررنگ در پیروزی پر گل تیمش داشته باشد.
رستمی که تا پیش از این بازی ۹ بار در این مسابقات موفق به گلزنی شده بود، با ۲ گلی که در این بازی به ثمر رساند جمع گل‌های زده‌اش را به عدد ۱۱ رساند تا با عبور از علی فاتح مهاجم ۹ گله پارس جنوبی جم، به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گیرد. پیش از برگزاری بازی‌های این هفته، این دو مهاجم با ۹ گل به صورت مشترک در صدر جدول گلزنان قرار داشتند.
بعد از عارف رستمی ۱۱ گله و علی فاتح ۹ گله، حمید کاظمی(هوادار – بادران) و ایمان غلامی از بادران با ۸ گل دیگر گلزنان برتر این رقابت‌ها هستند.
همچنین فرشاد جانفزا از استقلال خوزستان، بابا محمدی و سید پیمان میری از مس کرمان نیز هر یک با ۷ گل زده در جدول گلزنان برتر لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارند.mr

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false