×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
ضعف‌های صنعت گردشگری لرستان

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سید موسی خادمی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار کرد: خوشبختانه لرستان طی سال‌های اخیر به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، غرب کشور را با توجه و تأکید ویژه بر لرستان به عنوان یکی از مناطق گردشگری معرفی کرده است، افزود: در همین راستا احتمال می‌دهیم امسال حضور و حجم بالایی از گردشگر را در استان داشته باشیم.

خادمی به رشد گردشگری در استان اشاره کرد و با بیان اینکه سال آینده نیز به این آمار افزوده خواهد شد، ادامه داد: در جلسه امروز با حضور دستگاه‌های عضو ستاد تمهیدات لازم اندیشیده شده و کمیته‌های مربوط که ۱۲ مورد هستند تشکیل شدند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدواریم با شروع فعالیت این کمیته‌ها که از مدتی قبل نیز کار خود را آغاز کرده بودند جدی‌تر و رسمی ‎ تر پذیرای مهمانان نوروزی باشیم.

وی تصریح کرد: کمیته‌ها بر حسب شرح وظایف ابلاغ شده کار خود را آغاز می‌کنند و چنانچه نواقصی وجود داشت در جلسه بعدی ستاد اعلام و برطرف خواهند شد.

خادمی با بیان اینکه امیدواریم مردم از این فرصتی که به وجود می‌آید استفاده لازم را ببرند، گفت: وظیفه ما تأمین رفاه و آسایش مسافرین است اما هر استانی باید از این حضور بهره اقتصادی خود را نیز ببرد که چنانچه این مهم محقق نشود برای استان هزینه‌بر خواهد بود.

استاندار لرستان بیان کرد: دستگاه‌ها مکلف هستند برای افزایش مهمانان نوروزی تلاش کنند و مجموع این اقدامات منجر به بهره اقتصادی شود.

وی به نواقص و مشکلات موجود صنعت گردشگری استان اشاره کرد و گفت: در این راستا طی سال‌های گذشته لیست ۶۰ موردی از ضعف‌های استان را آماده و یک به یک در حال برطرف کردن آنها هستیم.

خادمی تصریح کرد: در سال‌های گذشته نبود ترمینال یکی از مشکلات بود که امسال حل شده است.

استاندار لرستان ساماندهی ورودی شهر خرم‌آباد را از دیگر مشکلات برطرف شده عنوان کرد و افزود: متأسفانه هنوز نبود زیرساخت‌های لازم در آبشارها از مشکلاتی است که وجود دارند.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false