×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
طرح سوال دکتر محمودوند نماینده مردم لرستان از وزرای نیرو و کشور:

۱-جناب آقای محرابیان از ابتدای وزارت خود تاکنون چه اقدامی برای تخصیص عادلانه آب به مردم لرستان و جلوگیری از لابی گری و حق کشی مافیای آب انجام داده اید؟

۲-جناب آقای وحیدی چرا استاندار لرستان به جلسه هیات دولت با موضوع آب دعوت نشد؟

مشروح این دو سوال را در ادامه می خوانید:

جناب آقای محرابیان
وزیر محترم نیرو

باسلام و احترام
طبق اصل ۴۸ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف است رفع هرگونه تبعیض در استفاده مناطق مختلف کشور از منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی و فراهم کردن زمینه رشد همه مناطق کشور را در دستور کار قرار دهد.
از ابتدای فعالیت شما در وزارت نیرو تا کنون هیچ اقدام ملموس و مهمی در راستای عمل به این اصل از قانون اساسی مشاهده نشده است و حتی برخی شائبه ها در خصوص عمل به عکس این قانون وجود دارد.
لطفا به این سوال مهم و تاریخی مردم لرستان صریحا پاسخ دهید که از ابتدای وزارت خود تاکنون چه اقدامی برای تخصیص عادلانه آب به مردم لرستان و جلوگیری از لابی گری و حق کشی مافیای آب انجام داده اید؟


جناب اقای وحیدی
وزیر محترم کشور

باسلام و احترام
حضرتعالی در موضوع تعیین استاندار لرستان دغدغه ها و نظرات دلسوزانه نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی،مجلس خبرگان رهبری و نماینده محترم ولی فقیه،امام جمعه محترم خرم آباد،را مورد بی توجهی و بی احترامی قرار دادید و در این خصوص توسط اینجانب مورد سوال قرار گرفتید اما ظاهراً این رویه ادامه دارد و شما در موضوع آب هم استاندار محترم لرستان را به جلسه فوق امنیتی هیات دولت دعوت نکردید و استانداران چهار استان دیگر در جلسه اخیر حضور داشتند،این در حالی است که دو استان مظلوم لرستان و کهگیلویه و بویراحمد منبع اصلی آب تمام منطقه هستند.
لذا شایسته است زین پس این خبط بزرگ امنیتی تکرار نشود در تمام مناسبات اداری و سیاسی بخصوص موضوع آب،تکریم مردم لرستان را بطور جد و شایسته آنچنان که در شأن و عظمت مردم لرستان باشد در دستور کار قرار دهید و در توزیع عادلانه آب و تخصیص حق‌آبه لرستان کوچکترین تبعیض و ناعدالتی صورت نگیرد.

سرباز و جانباز ملت شریف ایران مرتضی محمودوند
نماینده مردم شریف لرستان در مجلس شورای اسلامی

کانال اطلاع رسانی دکتر محمودوند

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false