×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
طلب ۶۰ میلیاردی قرارگاه خاتم در پروژه «بهارستان»

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به طلب ۶۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم در پروژه زیرگذر «بهارستان»، گفت: شهرداری تا کنون نتوانسته یک ریال در این زمینه پرداخت کند.

به گزارش پژواک لرستان، اسد عبدالهی در سخنانی با اشاره به برگزاری انتخابات بدون حاشیه و بدون دردسر طی دو تا سه سال گذشته در خرم آباد، اظهار داشت: تقویت نهادهای مردمی در مرکز استان یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بوده است.

فعالیت ۳۵ حزب سیاسی در مرکز لرستان

وی با اشاره به فعالیت ۳۵ حزب سیاسی در مرکز لرستان، عنوان کرد: همچنین ۳۸ تشکل مردمی در خرم آباد راه اندازی شده که در جریان سیلاب نقش مناسب خود را نشان دادند.

فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در خرم آباد ایجاد مرکزی برای جمع آوری، ساماندهی و کمک به متکدیان بوده است، افزود: خرم آباد تنها شهرستانی در استان است که در آن با کمک مجموعه ای از خیرین، بهزیستی، شهرداری و … متکدیان رها شده در سطح شهر را جمع آوری و ساماندهی می شوند.

عبدالهی همچنین به ورودی های شهر خرم آباد اشاره کرد و گفت: ورودی جنوب شهر خرم آباد در گذشته بدترین وضعیت را داشت که ساماندهی شده است.

روستاهایی که به توان اقتصادی رسیدند

وی با بیان اینکه برخی از روستاهای شهرستان خرم آباد به لحاظ اقتصادی به توانمندی رسیده اند، افزود: مجموعه ای از روستاهای منطقه «ریمله» در حوزه های مختلف به توان اقتصادی رسیده اند.

فرماندار مرکز لرستان، گفت: همچنین روستاهای منطقه آبشار «بیشه» از نظر گردشگری و روستاهای منطقه «کاکارضا» از نظر وجود درختان میوه به توان اقتصادی رسیده اند.

عبدالهی در ادامه با اشاره به افزایش مراکز اقامتی در مرکز لرستان، تصریح کرد: همچنین کنترل آتش سوزی ها در جنگل های خرم آباد نیز یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته بوده است، امروز آتش سوزی ها به حداقل رسیده است.

طلب ۶۰ میلیاردری قرارگاه خاتم در پروژه بهارستان

وی با بیان اینکه در جریان سیلاب راه ارتباطی، برق، آب و … از مجموع ۶۳۲ روستای خرم آباد ۴۵۰ روستا قطع شد، افزود: همچنین اجرای دفتر تسهیل گری در مناطق حاشیه نشین خرم آباد نیز صورت گرفته است.

فرماندار مرکز لرستان با اشاره به احداث زیرگذر بهارستان در مرکز لرستان، عنوان کرد: قرارگاه خاتم بابت اجرای این پروژه حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیارد تومان طلب دارد، شهرداری هم تا کنون نتوانسته یک ریال در این زمینه پرداخت کند و هر چند وقت یک بار استانداری بین یک میلیارد تا ۵۰۰ میلیون تومان به این پروژه کمک می کند.

عبدالهی در ادامه با اشاره به قطار گردشگری خرم آباد – دورود، گفت: این امر نیز یک کار بزرگ در سطح شهرستان بوده است.

false
true
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false